Gisteren mijn laatste pil geslikt, we gaan voor een tweede! Nu heb ik bij m'n eerste best veel last gehad van ontpillen, mijn cyclus was heel wisselend en soms wel 8 weken lang. Nou slikte ik de pil al zo'n 15 jaar dus daar kan het uiteraard door komen. Ik ben nu ongeveer 15 maanden aan de pil, zal mijn cyclus dan sneller normaal worden dan vorige keer? Bedankt alvast!
geen idee, denk het niet, denk dat het ook een beetje persoonsgebonden is. Ik ben een half jaartje geleden na 20 jaar met de pil gestopt en was gelijk zo regelmatig als wat. Denk dus dat het puur is hoe je lichaam reageert op geen hormonen meer in de vorm van de pil en niet zozeer op hoe lang. Hopelijk is alles snel weer regelmatig!
Oei dan kan het zomaar weer lastig worden Hoop ook echt op een regelmatige cyclus, is zo frustrerend om geen idee te hebben wanneer je vruchtbaar bent (of wanneer je ongesteld moet worden)!
Vorige keer toen ik stopte was ik meteen regelmatig (na 10 jaar slikken). Nu na anderhalf jaar slikken weer gestopt en wacht al 8 weken op mijn eerste menstruatie.
Oh dat is precies omgekeerd, dus het zal toch gewoon afwachten zijn.... Balen Meijke! Hoop dat je snel een regelmatige cyclus hebt.