Croissantje, ik begrijp dat jij al een kindje hebt. Wij gaan nu voor onze eerste. Weet dus nog niet zo goed wat ik kan verwachten...
Klopt, ik ben al mama van een klein lief mannetje... Maar daarvoor hebben we heel wat onderzoeken en behandelingen moeten doorstaan. Willen het nu eerst zonder hulp proberen
Deal is rond voor dinsdag 16 juli in de ochtend, 2 testen met beiden 2 streepjes erop... Waarvan akte! Whahaha... en nu ga ik lekker naar bed Weltrusten
Helemaal goed! Ik ga ook zo naar bed. Slaap lekker. Ook voor alle andere wachtende dames in dit topic. Veel succes. We duimen met zijn allen!
Wat spannend memarley en croissantje, ik wacht nog even een dag langer (of 2) maar ik hoop voor jullie dat jullie morgen ochtend alletwee een positieve test in handen gaan houden. Wel even laten weten he hihih. ik duim voor jullie!!!!
Wat is jouw NOD mamamarcella? Ik heb me vanmorgen met grote moeite ingehouden om te testen, puur omdat ik dat zo heb afgesproken met memarley.. Anders was me dat niet gelukt hoor!! Heb wel ineens 10 keer per uur het gevoel dat ik heel nodig moet plassen, ook al ben ik net geweest... Zou het dan toch??? Mhmmm, nog 22 uur wachten! Hahaha
Mijn nod is woensdag, maar ik denk dat het bij ons niet is gelukt. Krijg al wat licht bloedverlies, en al heb ik dat normaal nooit vlak voor menstruatie, het kan haast nergens anders van zijn als aankomende menstruatie. Helaas, uitslagen in het ziekenhuis maar afwachten en dan volgende keer beter. Hoop bij jullie op beter nieuws morgen!
Voor jou ook spannend mamamarcella. Hopelijk voor jou ook nog een positieve test. Of heeft de bloeding al doorgezet? Croissantje, ik ben klaar voor die positieve test voor ons morgen hoor! vandaag 2 voor 5 van etos gekocht omdat ik de test pas om 7 uur kon kopen en kv al dicht was. Hopelijk is deze ook nauwkeurig. ..
Haha leuk meiden ik lees even mee test morgen ook opnieuw. Gisteravond een tuur streepje dus ben benieuwd of ie donkerder is!
Zo dames vandaag een spannende dag voor jullie, bij mij heeft de bloeding doorgezet dus we gaan weer voor de volgende ronde. Echt heel erg balen, maar ja je doet er niets aan. Eerst de uitslagen volgende week maar afwachten pff. Ik hoop voor jullie dat jullie alle drie een positieve test hebben deze ochtend!!!!! ik ben heel erg benieuwd! succes allemaal!
Jammer mamamarcella! En en en croisantje en eviii? De mijne was helaas negatief, maar geen bloed geeft moed. Ik heb eigenlijk ook een wat langere cyclus normaal. De laatste keer kreeg ik na precies 28 dagen een bloeding maar de ha gaf aan dat dit ook een vroeg afgebroken zwangerschap geweest kan zijn, omdat ik normaal een cyclus tussen de 32 en 36 dagen heb. Dat dringt dan natuurlijk na de test pas tot me door...ben erg benieuwd naar jullie uitslag!
Eeeehhhmmm.... Hier nog niet getest vandaag! Werd gisteravond laat gebeld dat mijn vader is opgenomen in het ziekenhuis; ben toen meteen naar Rotterdam gereden en de hele nacht gebleven. En helaas, geen testje in mijn tas gestopt Denk dat ik morgen alsnog een poging ga wagen, al voel ik me momenteel alles behalve zwanger!
Oo nee croissantje. Hoe gaat het met je vader? Is het ernstig? Nog steeds misselijk, maar dat zou eigenlijk niet kunnen, want ik hem niet genoeg hcg in mijn lichaam... we blijven afwachten. Laat je morgen iets weten als je getest hebt croissantje?
heb vanmorgen getest.. niet tot nauwelijks streepje. Nu net getest en zie weer een vaag roze streepje, had vanmiddag wat bruin verlies. snap er niks meer van hier, wacht maar ff tot het weekend ofzo weer met testen of wanneer ik misschien ongi word?
hoi meiden hier ook nod op woensdag maar heb vanochtend al stiekem getest een heel vaag plusje op de kruidvat test ik moet natuurlijk nog wachten tot na de nod maar ja geduld is lastig ik heb sinds 2 dagen onwijs zere grote gevoelige borsten en over mijn tepels al niet te spreken die doen als zeer als je ze aankijkt met vlage misselijk tot aan kokke toe vandaag dan testje gedaan met een vaag plusje ik ga zaterdag nog een keer testen in de hoop dat het dan beter zichtbaar is ik wens iedereen heel veel succes groetjes
Wat voor merk test gebruiken jullie? Wilde gisteren eigenlijk 2 voor 5van kv kopen, maar omdat deze al gesloten was voor ik klaar was met werken en dus naar de wibkel kon ben ik uiteindelijk naar etos gegaan. Heb er daar ook 2 voor 5 gekocht. Las dat deze minder nauwkeurig zijn...wat een gedoe...stomme testen...