Zou het......

Discussion in 'Zwanger worden' started by mamamarcella, Jul 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. deesje84

deesje84 Actief lid

Dec 17, 2012
    244
    0
    0
    huisvrouw
    ter aar
    hoi

ik had ze van de kruidvat gekocht 2 voor 9.65

en ja testen is wathelemaal als je nog wachten moet pfff

ik heb nu 1 dag voor nod getest en 2x over een licht plusje

ik ga zaterdag nog een x testen op hoop van zege dat ie beter is

groetjes

2. memarley

memarley Actief lid

Jul 14, 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook voor je!! Hopelijk word ik deze week niet ongesteld en test ik volgende week wel positief!

3. deesje84

deesje84 Actief lid

Dec 17, 2012
    244
    0
    0
    huisvrouw
    ter aar
    ik duim voor je mee !!!

4. Croissantje

Croissantje Bekend lid

Dec 1, 2010
    750
    0
    0
    Tsja, hoe het met hem gaat...??
    Ik vrees dat zijn laatste chemo-kuur hem teveel is geworden gisteren. Heel dubbel allemaal, hij wilde juist niet stoppen met die vreselijke kuren omdat hij dan te snel dood zou gaan.... Maar nu is er een reële kans dat juist die kuur hem fataal wordt :(

Zal morgen zeker laten weten hoe mijn test was, al verwacht ik eigenlijk gewoon dat mijn menstruatie nu juist uitblijft door stress (en PCO en het ontpillen natuurlijk ;))

5. memarley

memarley Actief lid

Jul 14, 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh croissantje, heel veel sterkte met je vader! Wat een rot nieuws!

6. Croissantje

Croissantje Bekend lid

Dec 1, 2010
    750
    0
    0
    Dankjewel memarley!
    En helaas, ook hier een negatieve test.... Omo wast ze niet witter :cool:

7. Croissantje

Croissantje Bekend lid

Dec 1, 2010
    750
    0
    0
    Nou, had die test ook wel achterwege kunnen laten vanmorgen....
    Mijn teller gaat weer op nul; nieuwe ronde, nieuwe kansen!

8. deesje84

deesje84 Actief lid

Dec 17, 2012
    244
    0
    0
    huisvrouw
    ter aar
    a croissantje balen joh

op na een nieuwe ronde

hier nogsteeds op het wachtbankje. . . . . .

9. memarley

memarley Actief lid

Jul 14, 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen zeg croissantje.
    ik ben nog steeds aan het wachten. Ik denk dat ik zondag opnieuw test als ik nog steeds niet ongesteld ben geworden...gisteren niet meer online geweest. Onze auto is gestolen, dus ik heb de kinderwens hierdoor toch een dag uit mijn hoofd weten te zetten...

10. Croissantje

Croissantje Bekend lid

Dec 1, 2010
    750
    0
    0
    Wat erg memarley! Zomaar brutaal bij jullie thuis voor de deur?
    Wel toevallig dat we allebei een flinke 'bliksemafleider' hadden van het testen... Maar wat mij betreft mogen ze volgende keer wel even iets positiever zijn!

11. Croissantje

Croissantje Bekend lid

Dec 1, 2010
    750
    0
    0
    Maar ehm Deesje84..... Heb jij je, zelfs na het zien van die lichte plusjes dinsdag, nog steeds in kunnen houden met testen??

Goed hoor!! Ik zou dat echt niet kunnen!
    Tenzij er weer spontaan iemand het ziekenhuis in moet of onze auto wordt gestolen ;)

12. memarley

memarley Actief lid

Jul 14, 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja inderdaad. De auto atond ongeveer 20 meter van onze woning. Wat een pechweek! Haha heb gisteren idd niet meer aan testen gedacht...ik hou jullie op de hoogte of ik de kans krijg om zondag weer te testen.deesje84 laat jij ons ook nog de uitslag weten?

13. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

Jan 17, 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou dames ook bij mij is de verwarring toegeslagen, dinsdag brak mijn menstruatie door, eerste dag altijd weinig, normaal tweede dag loop ik leeg, nu paar druppels en daarna was het was, nu alleen nog met plassen alsof ik roze urine heb verder niets........ ik twijfel of ik niet misschien toch zwanger ben en een pseudo menstruatie heb. De berichten over wel of niet testen zijn nogal tegenstrijdig, de ene zegt ja kan wel de andere site zegt niet doen want als je pseudo menstruatie heb is je hsg gehalte nog erg laag en dus niet te testen met urine test. Ik heb nooit een ander menstruatie patroon dus snap er helemaal niks meer van, flink in de war dus.

14. deesje84

deesje84 Actief lid

Dec 17, 2012
    244
    0
    0
    huisvrouw
    ter aar
    hoi meiden

ik heb tot op heden niet meer getest

ik heb namelijk begrepen dat er in de pregnyl ook hcg zit en dit dus eenvals posiitief reaultaat kan geven

het hcg bouwt zich wel elke 23 uur af zo heb ik begrepene dus zou dan eventueel zondag kunnen testen maar ik wil ff wachten tot maandag dan moet ik toch hcg laten prikken

maar wt ik me afvraag is als de pregnyl elke 23 uur afneemt zouden de klachten toch ook minder moeten worden ??

mijn gevoel zegt zwanger maar dat kan ook tussen me oren zitten ik ben misselijk zeer pijnlijke tepels nog steeds opgeblazen gevoel beurse buik opgezette borsten en zeer lage rugpijn

ik twijfel wel om te testen maar wil mezelf ook niet teleurstellen

@ mamamarcella misschien een gek iets maar een doorbraak bloedingkje ?? als het niks is dat lijkt op wat je normale menstuatie is zou ik er toch even na laten kijken of een testje ertegen aan gooien just in case

@ croissantje jeetje lekker brutaal zo pal voor je huis het word ook steeds gekker he . . . . snap dat je even goed afgeleid was is ook wel eens lekker even niet bij stil staan ik heb idd nog niet getest
    kost me wel een hoop moeite hoor hahaha

groetjes

15. memarley

memarley Actief lid

Jul 14, 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deesje84 die auto ging over mij....is inderdaad heel brutaal...grr kan er zo boos over worden. Hopelijk deze maand nog wel ander goed nieuws.. nog steeds aan het wachten...ik wil zondag weer gaan testen...

16. deesje84

deesje84 Actief lid

Dec 17, 2012
    244
    0
    0
    huisvrouw
    ter aar
    sorry ik zie het

ja wachten duurt lang ik moet vandaag boodschappen doen en denk toch dat ik er ff 2 meepik bij de kv

groetjes

17. deesje84

deesje84 Actief lid

Dec 17, 2012
    244
    0
    0
    huisvrouw
    ter aar
    hoi hoi

nou lekker eigenwijs als ik ben toch getest vandaag

en hij was spierwit nik sgeen lichtroze streepje

wat dus inhoud dat de pregnyl dan toch uit mijn lijf is

vandaag last van sorry maar witte vloed

wat ik eigenlijk nooit heb . . . . .enkel en alleen met medicijnen maar dan heb ik altyd last van schimmel als ik ongie moet worden
    dit is anders soort vloeibaar niet veel maar wat

iemand een idee ???

nu ga ik ook niet meer testen hoor ik wacht op bloeduitslag dat zegt natuurlijk ook wel weer wat

groetjes

18. memarley

memarley Actief lid

Jul 14, 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een rare situatie. Bij mij ook nog steeds niks...dag 33 vandaag...maar met een cyclus tussen de 32 en 36 dagen moet ik nog even afwachten... ik hou jullie op de hoogte. Lekker genieten van het mooie weer allemaal!

19. memarley

memarley Actief lid

Jul 14, 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee dames, even een update. Vanmorgen negatief getest, maar nog steeds geen bloeding. Als deze uitblijft ga ik woensdag weer testen...vind het erg spannend. Ikhou jullie op de hoogte. Groetjes!!

20. deesje84

deesje84 Actief lid

Dec 17, 2012
    244
    0
    0
    huisvrouw
    ter aar
    he meiden

ook hier even een update

gister bloedgeprikt vandaag te horen gekregen dat er wel degelijk iets gebeurd is hcg/ progesteron was hoog

verder nog steeds geen positieve test

gister even een veegje lichtroze afscheiding gehad maar dat kan innesteling zijn word er gezegd maar als het doorzet dan kanhet natuurlijk een ongesteldheid worden

mijn nod is vrijdag vingers gekruist

hoe is het hier met de dames?/?

groetjes daisy

Share This Page