Zou het......

Discussion in 'Zwanger worden' started by mamamarcella, Jul 14, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

Jan 17, 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend allemaal deesje, hopen dat het wegblijft en je positief gaat testen. Wij moeten morgen naar gyneacoloog voor de uitslagen en zal dan gelijk vragen wat zij denkt van het zo goed als uitblijven van de menstruatie. Nog steeds allemaal vage klachten, maar zouden ook van warmte kunnen komen (dat houdt ik mezelf tenminste maar voor om teleurstelling te komen) We hopen morgen in ieder geval te horen dat het met de vruchtbaarheid allemaal goed zit ( erg spannend) en dan als ik inderdaad niet zwanger ben maar hopen dat volgende maand de menstruatie wel gewoon komt.

Groetjes marcella

2. deesje84

deesje84 Actief lid

Dec 17, 2012
    244
    0
    0
    huisvrouw
    ter aar
    hjoi hoi

ook voor jullie spannend zeg

ik heb gistreravond een bloeding gehad tydens het plassen

dus ging al teleurgesteld naar bed met een tampon in

maar vanochtend zat er maar een klein plekje in

ik snap er helemaal geen hol van

is dit innesteling of toch een ongie

groetjes

3. mamamarcella

mamamarcella Actief lid

Jan 17, 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is af te wachten, ik had deze maand 1 dag wat bloedverlies en de dag erna een paar druppeltjes, dat was mijn menstruatie deze maand terwijl ik normaal compleet leegloop dus beetje raar. Misschien is het bij jou wel innestelingsbloeding, al lijkt het me daar een beetje laat voor, maar je weet het niet natuurlijk. En als je vrijdag pas aan de beurt bent om ongi te worden is het ook een beetje raar als je dan op dinsdag al bloed verliest of ben je wel vaker eerder? Echt spannend allemaal zeg, maar je verhoogde hcg waarde zegt in ieder geval dat er iets gebeurd, ik duim met je mee dat je ongi wegblijft en je het weekend positief test. Ik zal je laten weten wat de gyneacoloog ons morgenavond te melden heeft.

4. memarley

memarley Actief lid

Jul 14, 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend deesje84. Ik ben maandag toch ongesteld geworden. Op dag 36 van mijn cyclus. Had al goede hoop op een zwangerschap en 'voelde' al allemaal kwaaltjes... helaas. Ik duim voor jou dat het raak is deesje84! Wij gaan voor de nieuwe ronde. Wil vandaag naar de etos om foliumzuur te kopen waar je cyclus wchijnbaar ook regelmatiger van wordt..weet even niet meer hoe deze heet.

Share This Page