Sinds vorig jaar februari zijn wij aan het proberen zwanger te worden van ons tweede wondertje. We zijn de trotse ouders van onze dochter en het heeft 3 jaar geduurd voordat zij er was. Ik heb endometriose, pcos en verkleefde linkereileider. Toch ben ik na 2,5 jaar proberen zwanger geraakt van onze dochter door mijn voedingspatroon te veranderen( speciaal pcos, endometriosedieeet) en nu ben ik vandaag 2 dagen over tijd, juist deze ronde was ik gestopt met alle vitamines etc en heb erg gezondigd met eten omdat ik er even klaar mee was( geen gluten, melk, suiker producten) Ik ga straks testen maar durf niet.
Gewoon doen meid! Ik vind het super knap dat jullie ondanks je lichamelijke problemen en zo hard voor willen vechten. Ik duim voor je!
Ben je altijd regelmatig? Dus ben je zeker 2 dagen overtijd? Spannend, hoor, ik hoop voor je op een positieve test! Hou ons op de hoogte!
Jaaaaaaa na 15 maanden is het raak, heb zoveel ervoor gedaan( imt therapie. Osteopaat, paranormaal therapeut, charka healing, sporten, gluten vrij melkvrij en suikervrij eten) en op 2 april intakr gehad in het ziekenhuis en onderzoeken gehad incl bloedprikken afgelopen weken. En 7 mei hadden we de afspraak staan voor de uitslagen. Ik krijg dan de echo ivm grote kans op buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Deze rond juist geen supplementen geslikt omdat ik de bloeduitslagen niet wilde beïnvloeden, alleen wel extra vitamine c. Ben nog helemaal in trance
Prachtig mooi nieuws, gefeliciteerd! Ik proost op jullie met mijn Desperado (ben vandaag ongesteld geworden)...Geniet, geniet , geniet!