Hoi allemaal! Mijn man en ik willen heel graag een tweede kindje. Nou heb ik 2X tijdens mijn eisprong week zeg maar geklust en gister was de 2e keer. Nu heb ik vandaag al misselijkheid en lichte menstruatie kramp onderin m'n buik. Ik heb mezelf voorgenomen er niet teveel mee bezig te zijn want ik wil geen dingen voelen die er niet zijn! Heeft iemand ook al zo snel dingen gevoeld die ook echt zwanger bleken te zijn? Ik denk wel dat ik goed vruchtbaar ben aangezien ons eerste kindje dwars door de pil heen is gekomen. Wat denken jullie? Zou ik nu al zulke dingen kunnen voelen???
Ik denk dat het dan eerder je eisprong is die je voelt. Het kan sowieso geen misselijkheid van een zwangerschap zijn, dat is nog te vlot. Leuk dat jullie een tweede kindje willen. Wij zijn er ook druk mee
Het kan je eisprong geweest zijn. Maar ook iets anders. Ik had vrijwel direct na de vermoedelijke bevruchting symptomen (weet eisprong heel goed omdat ik temperatuurde). Had wel geen misselijkheid, dat was pas in week 6 ergens. Succes.
Hoi dames! Dank jullie wel voor de reacties! Echt misselijk is het niet echt maar weet niet hoe ik het moet noemen haha Meer dat als ik sap drink ofzo niet lekker word ervan en dat had ik bij de zwangerschap van onze eerste ook. Vandaag was ik ook erg licht in m'n hoofd steeds, heel irritand! Nu maar afwachten tot ik kan testen, pfff wat duurd de tijd toch lang zo! Haha
Ik had mijn eisprong op woensdag en zondag voelde ik de bevruchting. Ik werd wakker met een steek rechtsonderin die ik niet echt fijn vond. 2 weken later ook een mooie test in handen Bij mij kwamen symptomen ook pas later hoor. Vanaf de 6de tot 12e week echt vreetbuien gehad haha Nu nog even afwachten meis, vreselijk he
Ok, nou ik ben echt benieuwd hoor! Bij de zwangerschap van mijn eerste wist ik het pas heel laat (14 weken) dus vandaar dat dit, zo bewust zwanger worden (onze dochter kwam ongeplannd) is echt heel anders en compleet nieuw. Ik hoop zo over 2 weken ook een gat in de lucht te kunnen springen van vreugde! Hihi