Zat net op de kalender te kijken en zou vandaag ongesteld moeten worden, maar kan ook nog volgende week. Heb 23 april een miskraam gehad en 28 mei is mijn menstruatie begonnen voor 3 dagen dan weer gestopt en dan op 30 mei weer een beetje doorgezet. (Gynaecoloog zei dat dit idd mijn menstruatie was ondanks dat deze raar verliep) Heb mezelf voor genomen pas half juli te gaan testen of misschien eind van de eerste week juli als ik niet meer kan wachten! Wil het niet te vroeg weten lol.... spannend, duimen niet stressen!!!! Pfff wilde het even kwijt, hihi
Weet je misschien wanneer je eisprong is geweest? Dan weet je of het zin heeft om een test te doen? Spannend en duim met je mee!
Spannend!! Ik hoop voor je dat het gelukt is. Ik zelf ben ook hartstikke zenuwachtig of het bij ons dit keer gelukt is. Ik hoop dat het niet doorzet zodat we zaterdag samen kunnen testen!
Helaas kreeg ik vanmorgen mijn menstruatie pijn en lijkt het er op dat ik ongesteld word heel klein beetje verlies. Hoop ergens nog steeds dat het innestelingbloed (weet niet of dit kan) is maar denk dat ik gewoon ongesteld ben. Weet idd niet wanneer mijn eisprong was dus dubbel gevoel nu positieve is dat als dit een goede menstruatie is hierna alles beter kunnen bereken. En hopen dat volgende menstruatie wel uit blijft