Vorig jaar in maart ben ik gestopt met de pil en heel snel zwanger geworden. Jammer genoeg is dat een miskraam geworden. In november weer een sterretje erbij. En vandaag weer een knaltest. Ik ben superblij, maar wel ongerust. Maar ja, het spreekwoord derde keer, goede keer bestaat voor iets hoop ik �� We blijven optimistisch! Ik wou het toch even van me afschrijven...
Snap heel goed dat je voorzichtig wordt na zoveel teleurstellingen.. Toch voorzichtig gefeliciteerd en ik hoop met je mee dat alles goed blijft gaan!
He meid, Gefeliciteerd! Jouw verhaal lijkt heel erg op de mijne. Ook in maart vorig jaar gestopt met de pil en vrij snel zwanger, wat eindigde in een ma. In oktober weer zwanger, wat eindigde in een mk. Nu weer zwanger en mijn gevoel bij deze zwangerschap is veel beter. 3 keer moet gewoon scheepsrecht zijn!
@ liana84 ook voor jou proficiat! onze verhalen lijken inderdaad hetzelfde �� ook bij mij is mijn gevoel nu vele beter... ik hoop voor ons beide een plakbeebje, ik ben er nu toch echt klaar voor ��
jammer, maar helaas... net niet aan de 6 weken gekomen. het voelt zo oneerlijk 3 miskramen in nog geen jaar en net of ik raak iedere keer minder ver ��
Dat is heel erg balen Annemarieke! Sterkte! Zou contact opnemen met de huisarts dat het al voor de 3e keer mis is gegaan.
Ik had met de eerste miskraam heel veel problemen dus iedere keer moet ik direct naar mijn gynaecoloog. Er is alleen niks te vinden, gewoon pech. Aan het zwanger worden is niks mis, het vasthouden lukt niet echt.