action zs test

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by jongedame, Mar 18, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jongedame

jongedame Actief lid

Feb 18, 2015
    190
    0
    0
    apeldoorn
    Goeiemorgen dames,

Nou dacht ik vanmorgen laat ik er voor de gein eens een testje tegen aangooien.. Zoals je kunt zien aan mn banner eigenlijk nog te vroeg maar toch deed ik m, het was er een van de action... en raaie wat hij werd in eerste instantie knal positief en na 5 min verdween het streepje weer :( Heeft iemand hier ervaring mee? En is het een goed teken of zegt t helemaaaaal niks haha ik hoor graag van jullie dames.. oja en verder dan dat mn maag een beetje lastig doet voel ik helemaal niks verder hoor, maar we zitten in de eerste ronde dus vandaar.
    Liefs jongedame

2. Ikke88

Ikke88 Actief lid

Dec 15, 2014
    327
    0
    16
    NULL
    NULL
    Apart! Ik zou die van kruidvat 2v5 halen en dan morgenochtend nog een testje doen. Deze zijn geveoliger dan de action testen :)

3. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Was het niet het doorloop streep van de vloeistof wat je zag?

4. jongedame

jongedame Actief lid

Feb 18, 2015
    190
    0
    0
    apeldoorn
    Ja het was wel echt even een teleurstelling haha en ik zat er echt zo van huhhhh :( :( :( En toen dacht ik nog zou ik dat iets gezien hebben wat ik wilde zien maar dat was t ook niet dat weet ik heel zeker, ik ga vandaag indd een paar kruidvat testen halen indd en dat test ik Denk ik vrijdag maar weer

5. jongedame

jongedame Actief lid

Feb 18, 2015
    190
    0
    0
    apeldoorn

Ja ik daar zat ik ook aan te denken maar dat was t ook niet.. kheb t nog nooit gehad,nou lees ik wel vaker slechte ervaringen met action zs test

6. XmoonlightX

Tja er zijn idd verschillende ervaringen erover..
    Hier maar 2x een pos test gehad en dat was toen ik beide keren zwanger was , dus ik ben er erg positief over.. Nooit tuurstreepjes verder gehad al die maanden

En laten we eerlijk zijn de laatste tijd zie ik op de 2v5 testen ook geregeld streepjes voorbij komen terwijl men ongesteld word dus tja...

7. jongedame

jongedame Actief lid

Feb 18, 2015
    190
    0
    0
    apeldoorn
    Haha jaa dat klopt hoor.. tis allemaal zo wispelturig en zo onzeker als de pest.. gewoon niet leuk meer :( maarja ik Denk dat we stiekem allemaal snel een posi test willen zien Denk ik dan, maar vond dit wel raar ben benieuwd of er meer dames dit hebben gehad

8. XmoonlightX

heel begrijpelijk :)
    hopelijk toch snel een pos test voor je!

9. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Ik ken de action testen niet maar wat staat er in de bijsluiter over de afleestijd? Als dit na 5min is is ie negatief maar als je hem na een minuut al af mag lezen dan is ie positief.
    Maar zou sowieso nog even een andere doen :)

10. jongedame

jongedame Actief lid

Feb 18, 2015
    190
    0
    0
    apeldoorn
    Ja kheb nou een hoop testen ingeslagen maar zit re twijfelen of ik niet gewoon ga wachten op mn nod om mezelf niet gek te maken..Wil t wel graag maarja , geduld is een schone zaak zeggen ze he, op de test staat trouwens niet echt een aflees tijd hoor. Maargoed ik legde hem weg kijk een paar min later weer streep is weg balen balen en nog eens balen haha

11. Rachster

Rachster Actief lid

Aug 27, 2011
    417
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben tevreden over de testen van de action.
    Ze zijn alleen niet heel gevoelig.

12. XmoonlightX

Haha , je moet doen waar je je prettig bij voelt.
    Ik testte trouwens de 1e keer al op 10 dpo positief met die vd action.. De tweede keer netjes gewacht tot 1dag voor nod ;)

13. jongedame

jongedame Actief lid

Feb 18, 2015
    190
    0
    0
    apeldoorn
    Wat betekent dpo :-o met het doorlopen van de vloeistof kwamen er dus netjes 2 strepen te staan maar daarna verdween de 2e dus weer :(

14. XmoonlightX

Day pas ovulation dus de dagen na je ovulatie.
    Met het doorlopen zie je vaak een streep.. Gewoon door de urine die erdoor loopt

Share This Page