Hoi meiden! Ik heb even een vraag over de beruchte indrooglijntjes op testen. Ik lees hier op het forum namelijk wel eens het advies om de test door te spoelen met water om zo vast te stellen of het een indrooglijntje is. Hier wordt dan meestal bij vermeld dat een indrooglijntje na het spoelen verdwijnt, maar een 'echt' streepje niet. Nou bedacht ik me dat zo'n lijntje toch gewoon weer kan indrogen of denk ik dan heel vreemd
nee hoor dat kan. Maar dan weer na verloop van tijd als de test droog is. Indrooglijntjes verschijnen eigenlijk alleen als je de test laat liggen tot ver buiten de afleestijd. Dan kun je water gebruiken om te kijken wat er met dat streepje gebeurd. valse lijntjes gelijk zijn eigenlijk geen indrooglijntjes, maar bijv voorgedrukt (zie zijn vet irritant!) of raar (predictor early. Zelf heb ik ook lijntjes gehad bij de kv2v5. Binnen de tijd en roze.. geen indroog maar een hcg van onder de 5.. dus waar die gekke test dan op reageerde? (niet op mijn eisprong is al gekeken)
Ik heb het gedaan met kv2v5 omdat ik iets dacht te zien en werd meteen een donkerder lijntje, vals licht posi, was echt niet zwanger! Dus volgens mij alaat het nergens op en krijg je valse hoop.
Oke, dat is goed om te weten dan! Bedankt voor de duidelijke antwoorden Niet leuk he, dit soort lijntjes... :x gelukkig kunnen we elkaar een beetje ondersteunen op dit forum ( en gelukkig ook af en toe feliciteren)