Ben ik zwanger

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door liekeb87, 30 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liekeb87

liekeb87 Nieuw lid

30 apr 2015
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haii

Ik zit ergens mee..
    m'n partner en ik hebben afgelopen zondag geslachtsgemeenschap gehad en volgens mijn biologische klok had ik ook die dag een eisprong (niet gevoeld, ook nooit gevoeld nadat ik gestopt ben met de pil)
    Nu heb ik sinds maandag een raar gevoel in mijn onderbuik
    - krampen
    - af en toe klein beetje misselijk
    - opgezette buik (ik kan mn knoop niet meer dicht doen van mijn broek, drukt gigantisch in mijn buik

Kan ik zwanger zijn? Of teminste.. is er een begin?
    Ik lees vanalles op het internet en ik weet wel dat je dat vooral niet moet doen..
    Ik kan pas rond 10/11 mei een test doen (dan moet ik eigenlijk ook menstrueren)

Wie kan mij helpen??:(

2. sennavt

sennavt Actief lid

18 feb 2015
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat er niks anders op zit dan wachten tot je kunt testen. Aan de hand van bepaalde lichamelijke klachten is namelijk niet te zeggen of een vrouw zwanger is of niet.

Succes!

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Als je zondag intiem met je partner bent geweest kan je niet maandag al symptomen hebben ;)

ALS je al precies op het goede moment intiem bent geweest dan duurt het nog gemiddeld een week voordat je 'klachten' kan krijgen want een eitje moet eerst eens gaan innestelen en daar staat minimaal 6 dagen voor en soms nog langer.

Ik neem aan dat je wel een ovulatietest of getemperatuurd hebt aangezien je zeker weet je eisprong zondag gehad te hebben? Tenslotte is het zo dat de klachten die je van een eisprong voelt vaak het groeien van de eicel is en niet de eisprong zelf.

4. Sakura123

Sakura123 Actief lid

16 dec 2014
    353
    0
    16
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Je kan niet een dag na de gemeenschap zwangerschapsklachten hebben, dat bestaat gewoon niet. Die klachten komen dus waarschijnlijk ergens anders vandaan.
    Hoe weet je zeker dat je je eisprong had? Getemperatuurd, ovulatietesten gebruikt? Zo nee, dan kun je het helaas niet zeker zeggen.
    Mocht er een bevruchting plaats hebben gevonden dan is het eitje zich nu pas aan het innestelen, en dan kun je inderdaad op z’n vroegst rond 10/11 mei testen. Nog even geduld dus :)

5. VSC

VSC Niet meer actief

Zwanger kan je natuurlijk zijn als je onbeschermde seks hebt gehad rond je eispeong alleen zoals voorgangers al zeggen krijg je hier niet een dag na gemeenschap symptomen van. Dit zal dan over een paar weken komen. Heb je alleen zondag seks gehad of ook in de dagen ervoor?
    Verder kan je alleen maar afwachten, spannend hoor

6. fierce

fierce Actief lid

23 dec 2013
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Rond mijn eisprong had ik ook altijd een opgezette buik, een opgeblazen gevoel had ik heel erg, ik hield mijn eisprong in de gaten, maar zo wist ik dat ook. Waarschijnlijk heb jij dat dan ook.. Zegt niets over of het gelukt is of niet, want bij mij was het namelijk iedere maand tijdens mijn eisprong zo.

7. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    wat de dames hier boven zeggen. 1 dag na je eisprong kan je geen klachten hebben van een zwangerschap.
    Het heeft eerder te maken met je eisprong denk ik

8. liekeb87

liekeb87 Nieuw lid

30 apr 2015
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Alvast bedankt voor jullie reacties..

Ik heb nu de volgende symptomen erbij gekregen:
    - gespannen grotere borsten
    - meer pukkeltjes op de tepels
    - blauwe aders op mijn borsten zijn erg duidelijk
    - witte afscheiding
    - krampen onder in mijn buik (had ik al een poosje last van)

Zondag of maandag is mijn NOD:(

9. EsssieS

EsssieS Actief lid

1 mei 2014
    403
    0
    16
    Beroepsmilitair
    Alkmaar
    Symptomen zeggen niet zo veel. Een test des te meer.

10. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    precies, en hoe weet je zo zeker dat je eisprong was?
    testen is de enigste duidelijkheid iig

11. liekeb87

liekeb87 Nieuw lid

30 apr 2015
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Vanmorgen getest met een kruidvat test en een heel licht verticaal streepje...
    Ik lees overal op internet dat het dan positief is maar ik weet het dus niet zeker.
    Ik heb vandaag maar een clearblue test gehaald, morgen is namelijk mijn NOD

12. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    heb je een foto? heb je die blauwe test gekocht?

Deel Deze Pagina