Toch wel?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Help85, Jun 13, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Help85

Help85 Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    2,005
    1
    36
    He meiden

Aangezien ik op basis van temp nooit een eisprong heb kunnen detecteren (zie oudere kaartjes) toch even jullie ervaring nodig... Het lijkt erop dat FF nu een kruis heeft neergezet. Maar als jullie sec obv temp kijken denken jullie dan dat er een ei is geweest en zo ja op welke dag?

Doordat ik nu met onderzoeken bij de gyn loop het klussen even op laag pitje gezet. Dus beetje zonde dst ik dan mijn eerste ei misloop... De BD staan ook in kaartje

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Als jouw temperatuur zo hoog blijft de aankomende dagen. Denk ik dat jouw eisprong gisteren was. Maar alleen als temperatuur 36.9 of hoger blijft!

3. Help85

Help85 Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    2,005
    1
    36
    Als het gister was dan is het pech, na maandag niet meer geklust haha. Hoopte nog dat ei zoals die nu staat klopte :)

4. Babs77

Babs77 Bekend lid

Mar 10, 2015
    710
    82
    28
    Ik zou ook zeggen dat hij tussen gisteren en vandaag is gesprongen. Je hwb namelijk wel vaker een temperatuur van 36.6 gehad en met 36.9 zit he echt boven je basale temp. Moet deze wel hoog blijven zoals Mamalap zegt.

En je zou het ook nog vandaag kunnen proberen. Eicel blijft gem. 12 uur in leven dus wie weet...

5. Help85

Help85 Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    2,005
    1
    36
    @babs gister idd toch nog maar ervan genomen.

Vandaag temp giga gestegen dus ben idd bang dat het de 12e moet zijn, helaas!

Dinsdag horen we uitslag semenonderzoek dus wie weet als die goede overlevers heeft nog een kleine kans

6. Babs77

Babs77 Bekend lid

Mar 10, 2015
    710
    82
    28
    Dat zou toch geweldig zijn, ik zal voor je duimen. :)

7. Help85

Help85 Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    2,005
    1
    36
    Update: zwemmers blijken goed te zijn!

Temp doet alleen heel erg raar... snap mijn kaartje in ieder geval totaal niet meer en weet ook echt niet wat ik ervan moet denken.

(en ja ik meet elke ochtend dezelfde tijd, rectaal, dezelfde hoeveelheid lakens en pyjama:D)

Jullie ideeën?

Zag gister wel online in mijn bloeduitslagen dat oestrogeen, schildklier te hoog waren. Alleen behandelplan wordt pas 7 juli medegedeeld... zou dit te maken hebben met rare temps?

8. Babs77

Babs77 Bekend lid

Mar 10, 2015
    710
    82
    28
    Allereerst gefeliciteerd met de goede zwemmers:), das een zorg minder. De uitschieter begrijp ik ook niet. Kan het zo zijn dat er ergens mee te maken had; niet lekker of hooikoorts? Weet niet of jouw schildklier er mee te maken heeft. Vervelend voor je deze onduidelijkheid.

9. Help85

Help85 Fanatiek lid

Feb 23, 2015
    2,005
    1
    36
    Ja idd erg vervelend! Verder nergens last van gehad met ziek zijn ofzo. Nog steeds niet ongesteld maar kaartje geeft ook niet echt hoop.

Share This Page