Hai meiden, Eind april ben ik gestopt met de nuvaring wegens Doorbraakbloedingen en houd sinds dien m'n temp bij om inzicht in m'n cyclus te krijgen Nu zit ik inmiddels op 19 DPO en mijn temp is nog steeds hoog, ongi blijft uit en de test negatief. Ik lees op internet dat de LF max 18 dagen mag zijn, maar daar ga ik inmiddels overheen? Kunnen jullie misschien meekijken? Ik temp iedere ochtend om dezelfde tijd rectaal, ook op vrije dagen.
Wat gek dat ff dan aangeeft eerder? Heb na cd19 ook geen vruchtbaar slijm meer gehad, ben toen vrijwel droog geweest(voel altijd inwendig) dus lijkt me gek dan toch?
Dat kan weleens voorkomen, misschien heeft het eitje wel een poging gedaan om te springen en is blijven zitten dan kan het later een nieuwe poging doen. Als ik jouw temperatuur volg kom ik of cd 25 of cd 27 en temperatuur is veeeel betrouwbaarder dan afscheiding. Ik vulde afscheiding al niet eens meer in om die reden. Ik vermoed als je de afscheiding weg haalt dat fertility friend het kruis of verschuift maar in ieder geval gaat twijfelen.
Afscheiding weggehaald en dan geeft hij inderdaad aan dat m'n ei waarschijnlijk op cd27 is geweest en nu dus 11 DPO Dacht dat afscheiding bijhouden juist beter zou werken, 'aar indd voortaan dus gewoon maar weglaten