Hallo allemaal, Deze maand heb ik voor het eerst een kaartje gemaakt. Ik wacht met smart op mijn ongesteldheid, het is nu dag 34 van mijn cyclus. Maar ik weet niet eens of ik nu wel een eisprong gehad heb... Ik snap niets van mijn temperatuur-kaartje... mag ik even een 'help' hier neerzetten, kan iemand me meer inzicht geven? bedankt! Liefs Linda
Hoe temp je?? Elke ochtend op dezelfde tijd (ook vrije dagen), direct na het ontwaken, zonder dat je je bed uit bent geweest en (heel belangrijk) temp je wel rectaal??
Hi RoGiJuLi, ja, elke ochtend dezelfde tijd, direct na wakker worden en nog niet opgestaan en rectaal.
Hij piekt enorm zeg Maar er is dus nog geen eisprong zichtbaar in je kaartje helaas. Hoelang ben je van de pil oid af?
Ik heb het spiraaltje er pas net uit, sinds 24 augustus. Maar voordat het spiraaltje erin ging heb ik wel een jaar op mijn menstruatie gewacht voordat deze kwam. De huisarts zei dat het allemaal verklaarbaar was, het bleef uit doordat ik zo aan het afvallen was en mijn hormonen zouden zo schommelen. Maar ik had al zo'n vreselijk onderbuik gevoel dat het ook deze keer zo lang zou duren, dus het speelt zo in m'n hoofd. En het is moeilijk om dan ook zo'n temperatuurkaartje te zien waarin niets gebeurd.