Ik ben al ruim 2 weken overtijd,... Ben beetje dom geweest om 2x een Map in te nemen in 1 cyclus. Me huisarts zeg dat alles van slag is!! afgelopen vrijdag test ook nog steeds negatief... word beetje onzeker van.. zit helemaal niet op zwangerschap te wachten! over 2 weken ga ik met vakantie... nou hoop ik echt dat ik het voor die tijd word!
als je 2 weken 'overtijd' bent en je zou zwanger zijn zou je ondertussen positief moet hebben getest (je kan overigens pas van over tijd spreken als je zeker bent van je eisprong) Je kan best een langere cyclus hebben, of inderdaad dat je cylcus van slag is door de MAP Misschien is het een idee om aan de anti-conceptie pil te gaan als je niet zit te wachten op een zwangerschap
Ja daar wil ik nu ook mee beginnen... daarom zit ik op mijn menstruatie te wachten... ik had gehoop dat ik het nu zou zijn,,, dan kon ik direct de pil innemen.
Ik moet zeggen dat ik nooit gewacht heb tot de eerste dag van een cyclus (dus eerste dag menstruatie) met start van de pil. maar dan moet je er rekening mee houden dat de eerste strip hij nog niet geheel betrouwbaar is
JA ik wilde dat nu ook doen.. Maar is dat verstandig?? Dat vraag ik me dan af... liefst ga ik hem gewoon nu slikken!! vrijdag heb ik voor het laatst getest, maar misschien dat ik vandaag of morgen nog een keer test.. als het negatief is dan kan ik het proberen. ik weet dat de 1e strip dan niet helemaal betrouwbaar is..