22 dagen geleden pregnyl gezet & 19 dagen geleden mijn ei. Hmm raadsels blijft nog.... want ik ben tot nu toe nog steeds niet ongesteld.. Rare idee nog! ik voel ook echt helemaal niet zo als zwangere dame... de enige is dat ik wel heel erg sinds 3 dagen elke dag voel als menstruatie er iedere moment aan komt, pff.. elke ochtend kijk ik nog of het al doorgebroken is, maar nee! wat stress zeg! Voor de laatste keer de afgelopen vrijdag (nu precies een week geleden) negatief getest...
Ik lees nu net dit topic en vraag mij 1 ding af, was je menstruatie net zoals anders? Waarschijnlijk zeg ik nu iets heel geks hoor, en ik wil absoluut geen valse hoop geven! Maar wat als je licht Posi test idd reageerde op een ovulatie en de bloeding een innesteling was? Dan zou je nu ongeveer 17 - 19 dagen na je ei zitten. Omdat je ook de laatste dagen zo misselijk bent. Ik heb zulke dingen hier weleens vaker gelezen en dit klinkt eigenlijk precies zo. Maar nogmaals, ik wil je geen valse hoop geven hoor!! Het was alleen het eerste wat in mij opkwam toen ik jouw posts achter elkaar las.
He gets, wat naar zeg.. Beterschap voor jou en je meisje! Ze noemde het hormoonbeeld, dus denk dat ze alle hormonen die met zwanger worden van doen hebben bekijkt of de waardes afwijken ofzo? Klinkt heel stom dat ik het niet exact weet. Maar ik heb dan zoiets van ja doe maar gewoon en als er iets is hoor ik het wel en kom er wel achter wat dat dan is. Vorige keer was het een te hoge prolactinewaarde, maar daar reken ik nu niet op omdat ze ook m'n borsten gecontroleerd had en die waren helemaal leeg. Gezien ik PCOS heb zal er vast wel iets afwijken, maar dat weet ze al, dus ja geen idee.. Maar ik ben een beetje 'bang' dat ik aan iets als Clomid moet. Aan de ene kant wil ik alles met beide handen aanpakken, maar aan de andere kant voelt het dan zo echt/ernstig.. Ben ook een beetje bang voor de bijwerkingen daarvan. Maarja da's op de feiten vooruit lopen. Sorry voor het lange egozeurverhaal.
Thnx Micchan! Nou ik vind het helemaal geen zeurverhaal hoor haha. Dan zijn al die berichten van mij ook ''zeurverhalen'' lol.. Maar oke, ja ik ben net zo wat dat betreft.. gewoon alles aanpakken en baat het niet dan schaat het niet.. Spannend dus nog even.. Aan de ene kant hoop ik dat er niks geks uitkomt voor je.. en aan de andere kant misschien wel iets? Zodat ze je misschien verder kunnen helpen ofzo. Ja ik snap dat je dat liever niet wilt.. ik zie naam heel vaak voorbij komen in topics geen idee wat het is eigenlijk.. Maar snap jou punt wel t liefst wil je geen rotzooi in je lijf en indd de eventuele bijwerkingen.. Spannend nog even joh! Ik ben wel benieuwd naar je uitslag en hoe je uiteindelijk verder gaat! Beterschap!
Geeft helemaal niets!! Ben juist blij met dames die soms even mee denken Nou ik moet heel eerlijk zeggen dat ik er ook aan gedacht heb omdat het inderdaad ook welleens gelezen heb en welleens voorbij zie komen in topics. Zelf alle 3 keren bij zwangerschap nooit innestellingsbloed gehad dus die ervaring niet. En ja... wat is normaal he... In nov is spiraal eruit gegaan en was nov naar dec echt een rommeltje en heel extreem en 1e x duurde menstruatie 2 weken daarna liep het wel af naar 6/4 dagen. Maarja anderzijds gelukkig kwam het wel allemaal weer vanzelf op gang gelijk na verwijderen. Laatste cyclus (januari) was daarna netjes 28 dagen, en t was voor mijn idee wel een normale menstruatie?.. hij was zoiezo niet zo extreem als toen het zo onregelmatig was. en duurde kleine 4 dagen. Dusja lastig te zeggen.. ik heb er eerlijk gezegt een hard hoofd in dat het zo is maarja het zou natuurlijk wel kunnen? Ik weet het niet ..
Tja, ik had zulke dingen hier weleens voorbij zien komen en weet daarom dat wonderen de wereld nog niet uit zijn. Het zou wel wat zijn hè Ik hoop voor je dat je gauw een positieve test hebt!
Jaa wonderen zijn zeker de wereld niet uit! Zou wel leuke "verassing" zijn ja haha. Ik heb wel heletijd zo last van maagzuur wat ik normaal nooit heb... En vandaag werd me gevraagd of ik zwanger ben!? Ze dacht iets te zien...😞? Maar geen idee wat dan? Haha We zullen het wel meemaken😁
Heb je niet ontzettend de neiging om te testen dan ? Just in case? Ik had er allang 1 tegenaan gegooid, maar goed, ik was ook altijd erg ongeduldig wb testen
nou.. de neiging heb ik zeker wel hoor haha.. Maar voor alsnog een sterk twijfel gevoel probeer het nog even uit te stellen... Anders ook zo zonde van het geld.. heb er al aardig wat testen doorheen gesleten (toen ik al eerder twijfelde haha) Dusja lastig.. Een deel in mij zegt.. doe t nou maar gwoon! En de andere kant zegt wacht ff paar dagen voor nod 24e en doe het dan.. Gemixte gevoelens.. zucht
Gebruik je geen ovulatietesten? Want die zou dan ook knalpositief moeten zijn. Echt knap dat je zolang kunt wachten zeg!
Okay gelukkig. Nee jij zeurt zeker niet! Ja, het is lastig, ik weet zelf ook niet echt waar ik op hoop. Ik ben 'bang' dat het weer hetzelfde is als vorige keer, 'bang' dat ik aan Clomid o.i.d. moet maar ook 'bang' dat er helemaal niets uitkomt. Dus wat wil ik nou? Ja, dat al die testen fout zitten en ik zwanger ben, maar that's not gonna happen. Nouja, we zien het wel. Hoop dat ik het deze week hoor en dat er niet nog een weekend overheen gaat. Clomid stimuleert (als het aanslaat) de follikelrijping, waardoor je dan een eisprong hebt en of een kans hebt zwanger te worden, of in ieder geval niet al te lang daarna ongesteld te worden en weer door te kunnen. Soms werkt het ook te goed waardoor er meerdere eitjes rijpen, vaak moet je dan die ronde overslaan, dus het is ook een beetje een gepuzzel met het aantal mg. Dat is wat ik ervan begrepen heb, maar ik durf nog niet te veel te lezen. Dankjewel! Wat spannend bij jou weer zeg, zat nu even alle berichten in dit topic bij te lezen! Ik vind het ook knap dat je het wachten volhoudt.
aww lieverd! Ja het is ook lastig, ik weet precies wat je bedoeld. Met al die onderzoeken vorig jaar had ik precies t zelfde.. aan de ene kant hoop je dat er indd niks uit komt aan de andere kant bang dat er juist niks uitkomt en ze geen antwoord kunnen geven en je dus nogsteeds niks weet en hoe nu verder!? Het is een lastig iets... En ook wel logisch je wil van beide een beetje. Toch een antwoord maar ook niks vervelends horen. Oke, spannend dat is zeker een gepuzzel als ik dit zo lees! Ik hoop maar voor een goede uitkomst voor je wat het ook mag worden en dan natuurlijk eindelijk zwanger word! Aah wat lief thnx Ja ik blijf een gemengt gevoel houden. Niks is zeker.. natuurlijk kan het.. maar er blijft een deel in mij zeggen nee joh. Dus ik denk dat ik deze cyclus maar gewoon aanhoud.. en dan zien we het wel op de nod of t dan wel of niet zo is..? Maar denk eerder dat t toch wel een menstruatie was.. en dit gewoon een nieuwe cyclus is.. dus nog even geduld... Weet jij hoeveel dagen voor nod je zou kunnen testen? ( ik kan wel wachten.. maar misschien niet tot de dag zelf hahaha )
Ja, zo is het precies inderdaad! Ja snap ik, nou hopelijk over een paar dagen dan een knaller! Volgens mij kun je vanaf een dag of vier voor je verwachte NOD testen. Ik lees hier ook wel onderwerpen van vrouwen die nog eerder getest hadden en al een streepje hadden, maar ook vaak genoeg dat er dan nog geen tweede streepje te zien was en een paar dagen later wel.. Lastig, denk gewoon doen wanneer het voor jou goed voelt. Voel je je inmiddels al wat beter of ben je nog steeds zo beroerd? Hebben jullie dinsdag nog iets gedaan, of vinden jullie dat commerciële onzin?
Ben ik weer.. ff paar dagen druk gehad. Ja ik hoop het, had eergisteren hele dag pijn mijn borsten!? Gisteren wat buikkrampjes.. vanmorgen rozige slijm.. en vanavond wat heel mini beetje bruinig (oud bloed?) Geen idee wat dit te betekenen heeft haha..over ruim 7 dagen zou mijn nod pas zijn, dus is wel erg vroeg anders?? Gelukkig voelde ik me afegelopen week weer goed wel moe ik slaap zo slecht al de hele week kan mijn draai niet vinden enzo terwijl ik dan wel rete moe ben!? Dus.. ja ik denk dat ik zo lang mogelijk wacht zover me dat lukt hahha. Nou.. eigelijk doen we er niks aan, geef wel elk jaar een leuke kaart van onze dochter en mij samen met een leuk versje erin een aardigheidje. Mijn man vind het indd commerciele onzin hahaha.. Mij maakt het niet echt uit.. Hij kwam dit keer voor het eerst in 8 jaar thuis met een aardigheidje, Mooie plant haha hij vond dat hij niet weer met niks kon thuis komen lol.. Maar ik ben 3 dagen later ook jarig dus vind het dan ook zo dubbelop met kado's.. ( gister 29 geworden ) En jullie wel iets gedaan aan valentijnsdag? En hoe gaat het nu verder metje? Weetje al wanneer je voor onderzoeken gaat?
Oh dat was vroeg ja! He verdorie zeg, wat jammer. Wilde net gaan typen dat het allemaal zo veelbelovend klonk.. Hopelijk deze ronde dan! Aaaah, dat vind ik juist superlief een kaart van jou en je dochter. En hahaha je man. Toch wel lief haha. Oh, en nog gefeliciteerd met je verjaardag! Man kwam thuis met bloemen, ik had kaarten gestuurd naar m'n moeder, zus en broertje maar voor m'n man iets vergeten te halen. Gelukkig hecht ie er niet zoveel waarde aan haha.. Nee weet nog steeds niets. :x Hebben vrijdag zelf gebeld maar kwamen er niet door, op maandag is ze er niet dus morgen maar weer bellen, dan is het al twee weken geleden.. Denk dat het op die vrijdag pas is weggegaan maar dan nog vind ik anderhalve week best lang.. Maarja ongeduldig he. Vandaag twee jaar geleden testte ik positief wat mijn zoontje werd.. En pfoe elke keer als ik naar hem kijk ben ik helemaal verliefd maar ik vond het ergens toch ook wel moeilijk vandaag, toen waren we later begonnen dan deze keer en nu heb ik nog steeds niets.. Wederom ongeduldig hahaha. En verder ja weet niet, wel okay denk ik.
Ja zeker jammer! indd, had deze keer eigenlijk ook niet verwacht dat het 5 dagen vroeger zou beginnen... Maarja. ik hou 28 nog wel als gemiddeld aan, even aankijken hoe t verder zal verlopen. Aaah wat lief van hem! Gelukkig maar dat hij het niet erg vind! Nou zeg 2 weken al.. ja zou er indd achteraan gaan soms zijn ze ook wel makkelijk met laten wachten. hopelijk is dit niet het geval.. Ja dat begrijp ik dat gevoel is erg dubbel he.. Ik had natuurlijk in nov me spiraal laten verwijderen daarna was t erg rommelig.. toch hoopte ik stiekem in dec een posi test whuahah.. alhoewel het me wel onmogelijk leek.. ik had toen 6 jaar geleden posi test op 31dec savonds.. alleen deze keer begon nod op 1 jan, gaf me ook zo dubbel gevoel! weet precies wat je bedoeld wil ik ermee zeggen. Ook deze maand was ik stiekem wel wat teleur gesteld..haha Nouja, ongeduldig dat ben ik dan ook hoor. Maarja komt ook deels wel een beetje omdat mijn dochter al 6 word in mei, en hoop dat er niet heel veel meer tijd tussen gaat zitten. Door mijn situatie is het zo gegaan je hebt er niks over te zeggen he. maarja toch hoop ik het nog een beetje te beperken, is toch gewoon een gevoel dat je hebt Terwijl aan de andere kant is ook niet zo erg ofzo.. het heeft nu wel veel voordelen ook wel weer. Vrouwen... we zijn maar ingewikkeld soms word ik zelfs moe van mezelf haha Maarja, jij bent wel al wat langer bezig he, zo gek vind ik het niet. En denk wel dat voor iedereen geld of je wel of niet lang bezig bent dat als je er eenmaal voor gaat t liefst vandaag nog zo is! 't komt uiteindelijk vast allemaal goed, maarja dat wachten he dat is niks.. Dikke knuffel meis! Hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt wat betreft afspraken etc.