Hi ik ben nu ruim 3 maanden gestopt met de pil en had vorige maand voor het eerst weer een normale cyclus van 29 dagen.. ik ben 11 januari begonnen met testen voor de ovulatie.. met de blauwe CB testen en hij gaf zaterdag 14 januari voor het eerst een knipperende smiley. Die dag erna zondag & dinsdag geklust maar nog steeds geeft ie elke dag een knipperende smiley.. vanaf afgelopen woensdag gaan testen met de roze CB staafjes en die geven dus tot de dag van vandaag een leeg rondje aan.. heb ik nu deze maand geen eisprong gehad? Of is deze dan heel snel geweest ondanks ik iedere ochtend heb getest? In het begin van afgelopen week had ik ook een beetje slijm verlies? Maar het kan toch niet dat de eisprong nu nog moet komen na meer dan 10 dagen testen? Ik was afgelopen 1 januari ongesteld. Vind het erg frustrerend
Bij mij waren die paarse ovulatietesten met knipperende smiley totaal onbetrouwbaar. Ik hoor dit bij meerdere mensen. Ik heb 10 dagen een knipperende smiley gehad. Zo frustrerend. Dus die zou ik als ongeldig rekenen. Ik zou testen met die normale van clear blue of gewone streepjes testen.