En dan ineens ga je naar de wc en zie je een hoop helder rood bloed. Bij het vegen vind je ook nog eens een bruine slijmprop en stort je wereld weer net zo hard in! Morgen even de huisarts bellen, maar ik ben heel erg bang dat ik maar 3 dagen van mijn roze wolk heb mogen genieten.. 💔😭
Hoop het hoor, maar ik er bang voor. Hoewel ik sinds vannacht geen bloedverlies heb. Zo slopend dit! Zo meteen om 09:00 uur even gyneacoloog bellen. 😑
Contact gehad met de VK. Het positieve was dat ik niet meer bloede. Zij dacht dat de slijmprop die eruitkwam geen miskraam was maar kan natuurlijk niets 100% zeker zeggen. Kan helaas pas de 20ste een echo krijgen omdat je in dit termijn nog niets kan zien. Dit is psychisch zo slopend! Ik weet niet wat ik moet denken.. Heeft iemand anders hier ervaring mee?
O wat spannend Hopelijk een goede afloop. Over bloedverlies leesje hier regelmatig. Kan beide kanten op gaan. Heb je geen krampen gehad? Als je voor de 20ste wat grip op de zaak wilt misschien zou je dan nog eens moeten testen. Kijken of die opgelopen is. Of zeg ik nu iets heel doms dames?
Ah jeetje dat is inderdaad zo enorm slopend! Het kan alle kanten op gaan... ik heb in totaal 7 zwangerschappen gehad, 7 keer bloedingen en maar 1 keer is goed gegaan. Enige verschil was dat bij de 6 keer dat het mis ging mn gevoel ook niet goed zat en dat ik ineens geen kwalen meer had en enorme buikpijn. Ik wens je alle kracht toe en dat het maar snel de 20e is!!! 🍀🍀🍀
Ik heb gister en vanochtend de 2v5 van Kruidvat gedaan. De streep is elke x alleen maar donkerder geworden. Gister na een hoestbui weer wat bloed verloren maar alleen in de wc. Elke x was het trouwens alleen op de wc. Op mijn maandverband zitten er amper 2/3 druppels verspreid over 24u. Ook ben ik gewoon nog misselijk, alleen weet ik niet zeker of dit er is omdat ik wil dat het er is of.. Mijn verstand zegt het is gebeurt, maar iets in mij zegt dat de 20ste gewoon een kloppend hartje te zien zal zijn. Zo slopend jongens! Echt i cant.. De bovenste 2 tests zijn van afgelopen vrijdag. De onderste van gister en vandaag
Je tests zien er wel goed uit vind ik Ik ga duimen voor je dat je de 20ste een kloppend hartje gaat zien!
Lijkt idd wel op te lopen, maar met bloedverlies kan het helaas echt twee kanten op. Hopen op een wonder een een goede echo de 20e.. Sterkte met wachten!