Damn wat rot zeg Ik had hele lichte testen vorige maand en kreeg ook bloedverlies.. op de dag dat ik het bloedverlies kreeg (4 dagen na 1e test) was het lichte streepje nog lichter geworden en echt een miskraam.. ik duim voor je!
Nou dames, vanochtend de Clearblue digitaal gedaan. Vrijdag gaf die 'zwanger 2 - 3' aan en vanochtend 'zwanger 1 - 2' 😑😔 Ik snap het niet zo goed want ik ben de afgelopen 48 uur echt kots en kots misselijk! Maar ja dat was het dan denk ik.. 💔
He jakkes, dat is inderdaad een teken dat het niet goed zit, je HCG neemt dus af Sterkte zeg! Echt rot..
Normaal gesproken zou ik ook zeggen dat het er niet goed uitziet,en dat je hcg afneemt.Ik denk ook dat die kans het grootst is.Ik wil je dus geen valse hoop geven. Echter... Ik zou nog even een kV doen en die vergelijken met de foto van vrijdag.Het superlichte streepje van vrijdag op de kV strookt ergens niet met de uitslag 2-3 op je cb toen... Maar nogmaals...ik ben bang dat het niet goed afloopt.
oh meid, wat duimen wij voor je!!! dan duurt het helemaal lang tot de 20ste.....wij moeten wachten tot de 15de en dat lijkt al een eeuwigheid te duren....... zijn nu 5 wkn zwanger, onze VK zegt bij 6 weken al te willen kijken en ook wel wat verwacht te zien.... ik zou vol blijven houden en bellen en vragen voor die Echo......liever 1 te veel dan deze onzekerheid lijkt mij? sterkte en we hopen dat goed blijft gaan!
Cleaeblue aan de lijn gehad en die zeiden dat ik op het randje van 4/5 weken kan zitten en dat de test dan niet weet wat die moet aangeven. Ik had nog een 2v5 liggen en deed die om puur te zien of het streepje ook daar minder was.. Snap er niets meer van & blijf ook van die rotdingen af de aankomende dagen.
Dankjewel! Voor jullie ook spannende tijd! Laat je weten hoe het gegaan is? Naar he dat afwachten.. Als je nou eens wist waar je aan toe was 😑
Ik vind je kV testen wel goed eruit zien hoor! De meest rechtste is de laatste toch? Ik deel met Pipo twijfels over die eerste clearblue. Dat is toch echt raar dat die bij zon klein streepje al 2-3 aangaf. Als je die eens negeert? Dan gaat het gewoon goed!
Helaas dames! Vanochtend was de test ineens negatief. Vervolgens 10min later op de wc verloor ik het vruchtje/zakje ter grote van een grote blauwe bes en nu heb ik lijkt wel heftige weeën en heel veel bloedverlies 💔 😭