test vals negatief?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jessieVV, 9 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessieVV

jessieVV Lid

8 mrt 2017
    60
    3
    8
    Vrouw
    Gisterenavond een test gedaan zag ik een vaag + teken. Nu had ik de verpakking van de 2de geopend om te kijken of het verticale lijntje van het + teken niet zowizo vaag zichtbaar is. Dus deze ochtend de geopende gebruikt maar was knal negatief. Kan hij vals negatief zijn doordat ik de verpakking geopend heb?

2. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.044
    17.015
    113
    Nee dat lijkt mij niet...
    Wel zijn plustesten echt ondingen die vaak pennestrepen geven, maar dus niet positief zijn. Ik denk eerder dat je test van gister dus niet positief was, helaas. Heb je misschien een foto van je test?

3. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik zou even een kruidvat 2 voor 5 euro doen! Dat zijn veel duidelijkere testen!

4. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Als je de test streep wel zag vanochtend dan zal hij gewoon goed zijn geweest maar helaas negatief.

5. jessieVV

jessieVV Lid

8 mrt 2017
    60
    3
    8
    Vrouw
    Zonet kv test gedaan en clearbkue digitale beide negatief 😢😢. Had sinds deze morge 6uur niks meer gedronke en niet meer naar toilet geweest dus ja. Dan mag ik ze morgen verwachten die rode vlag.

6. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.044
    17.015
    113
    Ach wat balen!! Dan zal die van gisteren indd niet goed geweest zijn :(
    Hopelijk volgende ronde raak!

7. jessieVV

jessieVV Lid

8 mrt 2017
    60
    3
    8
    Vrouw
    Het lukt me niet om de test te uploaden. Maar deze ochtend opnieuw test gedaan en negatief. Normaal zouden ze vandaag door moeten komen. Voorlopig nig niks te zien... zit nu op 32 dagen cyclus lengte

8. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Hoe lang ben je gestopt met anticonceptie en welke gebruikte je? En ook, je lichaam is geen robot, soms is een cyclus langer, soms korter zonder aanwijsbare reden. Van mij bijvoorbeeld: ik heb de laatste 6 maanden 4x een cyclus van 30 dagen gehad, eenmaal van 29 en eentje van 32. Hoe het komt? Geen idee, maar ik was niet zwanger. De cyclus van 32 dagen was 3 maanden geleden alweer, en die van 29 was de cyclus daarvoor. Het lichaam is een bijzonder ontwerp.

9. jessieVV

jessieVV Lid

8 mrt 2017
    60
    3
    8
    Vrouw
    Heb 2 jaar armunia 30 gebruikt. Ben gestopt begin januari dus eigenlijk nog maar pas maar toch zit die hoop en spanning er natuurlijk in he 😉. Ik weet van vroeger dat ik een mooie cyclus had. Wel heb ik in het verleden eens een blokkade gehad. Dan kreeg ik geen eisprong meer naar de reden was ook gissen. Deze maand heb ik zeker 1 gehad. Op 23 februari teste de ovulatietest positief dus hebben we de 23ste en de 24ste geklust. Het lichaam is idd maar een appart iets. Niet leuk als het jou op verkeerde qpoor zet enzo 😕. Maar ach ik wacht ze af en dan beginnen we er terug aan 😊. Heb wel ergens schrik dat door mijn werk (werk op een varkensboerderij) ergens verkeerd zou lopen. Werk dagelijks met medicatie wel met handschoenen maar ja komt er soms niks door die handschoenen? En veel trekken en sleuren😕 maar waarschijnlijk maak ik me te veel zorgen.

10. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Ik werk in de zorg, en kom dan in aanraking met medicijnen enz. Ook moet ik trekken en sleuren. Hoewel ik er een tijdje over gedaan om zwanger te worden, heeft de gyn mij op het hart gedrukt dat mijn werk, indien niet te stressvol, geen belemmerende factor is.

Je positieve ovulatietest betekent dat je op 24 of 25 februari je eisprong heb gehad. In het meest gunstige geval zit je nu op 7 dagen na eisprong. Als je ei daadwerkelijk gesprongen is, dan zou je ergens tussen 15 en 21 maart ongesteld worden. Dan ga ik ervan uit dat je lf ergens tussen de 12 en 18 dagen is. Vooral als je net met anticonceptie gestopt bent, kan je cyclus heel onregelmatig zijn. Ik had de eerste 7 maanden cyclussen tussen de 23 en 36 dagen. Ik heb heel even gedacht dat ik pcos had, maar dit is gelukkig niet het geval. Je lichaam heeft even de tijd nodig om de balans terug te vinden. Geef het zeker 6 maanden. Sommige hebben heel snel een regelmatige cyclus, anderen een hele onregelmatige cyclus en de echte pechvogels hebben maanden geen menstruatie. Ik zou het nog een week, anderhalf week afwachten.

11. jessieVV

jessieVV Lid

8 mrt 2017
    60
    3
    8
    Vrouw
    24 februari heb ik men eisprong gehad. Zitten we dan niet al 14 dagen na eisprong? Of reken ik dan verkeerd😕. Ja men zus na 2 maand zwanger na stoppen pil. Dan gun ik mijn lichaam de tijd om alles op orde te brengen 😊. Dat ik ongeduldig ben weet ik al lang 😂😂. Maar nu is het de natuur.
    O dat stelt me wel gerust van het werk gedeelte. Misschien dat ik toch even langs een gyne ga gewoon voor info rond men werk enzo. Dat ik me geruster voel.
    Alvast super bedankt voor je reactie ☺

12. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Oeps, ja klopt. LOL.

Ovulatietesten meten de lh piek, dit betekent helaas niet dat je eitje gesprongen is. De lf kan ook langer dan 14 dagen zijn. 14 dagen is een gemiddelde. Bij mij is die maar 11 dagen. Ik zou even afwachten en evt over een 4 dagen nog eens testen. Dan weet je het zeker. Soms springt het eitje niet, en begint je lichaam weer opnieuw.

13. jessieVV

jessieVV Lid

8 mrt 2017
    60
    3
    8
    Vrouw
    Ok dan wacht ik nog even af 😊 bedankt voor je reacties

14. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Man, ik had maandagavond ook een vals positieve test. Ik had het dipstickje maar vijf seconden in de urine gehouden i.p.v. tien. Verscheen er meteen een leuk soort van halvig streepje. Ik dacht al: 'ja ja, heb nog geen eens een eisprong gehad'

Kon dat streepje gewoon niet serieus nemen, dus meteen nog een gedaan (wantja, wel nieuwsgierig) en 'gelukkig' was die weer ouderwets vertrouwd wit :D net zoals alle ovulatietesten... zucht, mooi wit is niet lelijk, zeggen we dan maar

15. jessieVV

jessieVV Lid

8 mrt 2017
    60
    3
    8
    Vrouw
    Haha amai, nou vind ik dit wel rottig dat sommige testen toch zo iets geven. Ik was al redelijk hoopvol. Maar de dag erop alles weg. Had al een paar dagen het gevoel dat ik eens nood had aan een goede huilbui maar lukte me niet. Wel vandaag is het er allemaal uitgevloeid 😂😂 en nu gewoon afwachten en dan op naar volgende ronde.

16. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Haha, lijkt me zo lekker als je dat kan zeggen: op naar de volgende ronde. Ik kan dat ook zeggen, maar weet niet hoelang dat nog duren gaat. Inmiddels op CD 52.. nog 10 nachtjes slapen tot de gyn...

17. jessieVV

jessieVV Lid

8 mrt 2017
    60
    3
    8
    Vrouw
    Wow ok dat is al heel wat langer 😕. Niet fijn

18. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Vorige cyclus was 158 dagen.. en dan geen pcos hebben he..

19. jessieVV

jessieVV Lid

8 mrt 2017
    60
    3
    8
    Vrouw
    😯😯😯 en is er dan geen andere oorzaak te vinden??

20. Pancakes

Pancakes Bekend lid

25 dec 2011
    988
    515
    93
    Binnenkort weer naar de gynaecoloog. Ze zagen vorige keer (eind december) wellicht een cyste zitten dus ik hoop dat die er nog zit en de boel tegenhoudt, en dat die dan weggehaald kan worden en dat het dan goed zit. Dit begint me op te breken.

Deel Deze Pagina