Net een testje gedaan en na 3 min al een duidelijk en roze streep en na 6 min nog duidelijker.. Zou het echt zo zijn, kan het bijna niet geloven 26 juli knal positieve ovulatietest dus moet morgen of donderdag ongesteld worden! De foto met witte achtergrond is na 3 min en de ander na 6 min
Ja, ik zie iets! Ik had ook woensdag 26 ook positieve ovutest. Hihi, we lopen gelijk. Ik zou over 2 dagen weer testen om te kijken of de streep feller wordt. Gefeliciteerd!
Dank jullie Wel! Het moet echt nog even landen, dat het alweer zo snel raak is! Dacht dat het bij mn dochtertje echt geluk was en nu gewoon weer in de 1e serieuze ronde. En dan te bedenken dat er stellen zijn die er heel lang over doen.. Maar goed ik ben heel blij, en ga het even laten bezinken
Ja Check mijn post - 10 dpo testen in dezelfde topic 'ovulatie en zwangerschapstesten'. Bijzonder nieuws, he!
Mooie knaller heb jij! Ook gefeliciteerd Ja heel bijzonder, ik moet het ook nog even beseffen hoor! Donderdag ga ik weer testen als tie dan mooi is opgelopen ga ik het pas echt geloven denk Ik!