Ik lijk heel licht iets te zien, maar kan niet goed zien of het streepje volledig is. Na hoelang is de foto genomen? Op zich staan deze erom bekend heel betrouwbaar te zijn, dus als er een streepje staat ziet het er veelbelovend uit.
Ik zie idd iets heel lichts maar de lichtinval is niet lekjer Kan je de strip zelf fotograferen op een effen witte achtergrond zodat de foto scherper wordt?
Op de eerste foto's zie ik al wat je bedoelt, maar op de foto met alleen de strip is ie echt duidelijk te zien! Ik duim voor een oploop over 2 dagen!
Ik zie op alle fotos een 2e streepje en ik hoor hele positieve verhalen over deze testen. Dus ik ben ben optimistisch. Hopelijk een mooie oploop.
H T kijkt wel roze idd. Heb nog eens goed gekeken net ... Ik ga denk als ik t volhoudt tot nod afwachten en opnieuw testen met dezelfde soort test
Hey Cynmark, Ik zie ook een heeel licht streepje! Hopelijk wordt hij komende dagen nog wat duidelijker. Spannend hoor, ik kan me voorstellen dat dit je nog niet voldoende zekerheid geeft. Maar hij lijkt er wel echt te zijn Knap als je de testdrang volhoudt tot je nod
Ik zie ze ook, zeker op de laatste foto met alleen het stripje. Ik heb deze testen ook gebruikt vorige week, met 12 dpo was hij echt al opgelopen, dus je hoeft niet persé te wachten tot je nod Succes, spannend!!