Dag 19 nog geen positieve ovulatie test

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door truusjee, 26 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. truusjee

truusjee Niet meer actief

Goedemorgen,

Allereerst een hele fijne kerst!

Ik heb een vraagje. Wij zijn al enige tijd bezig (ronde 8) en heb al van alles geprobeerd onder andere tempen en ook ovulatie testen. Ben gestopt met al die poespas want ik merkte dat zwanger worden mijn leven gingen beheersen. Gelukkig gaat het nu beter! We genieten weer volop en het isgeen moetje meer. Nu gebruik ik nog wel Sinds twee maanden clear blue ovulatie testen. Om beetje richtlijn te hebben.

Nu komt het.. ik zit op dag 19 van mij cyclus en je raad het al nogsteeds geen smiley! Heb afgelopen drie maanden ook vaak me eisprong gevoeld en ook dit is niet aan de orde. Maak me dus beetje zorgen! Kan die nog komen???
    We klussen lekker door hoor! Maar juist omdat het zo lekker gaat zonder stress baal ik ervan dat ik niks krijg

Wat denken jullie?

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Het is in dezen wel van belang om te weten hoe lang je cyclussen het afgelopen jaar waren.

Ook een fijne kerst trouwens!

3. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Soms zit er een uitschieter bij. Hierook wel eens pas op dag 24 een positieve ovutest. De keren had ik dan ook een cyclus v 38 dagen.

Kan gebeuren. Niet gelijk reden tot zorgen.

4. truusjee

Ongeveer rond de 32 dagen! Maar heb ook vaak dat mijn menstruatie al eerder komt dan 14 dagen na de eisprong. Het schommelt nog wel enigszins!

Ik hoopte eigenlijk omdat het nu elke maand rond dag 17 en18 valt het dit ook zou zijn vandaar mijn berichtje

5. truusjee

Bedankt! Ik ga er ook vanuit dat dit deze maand zo is! En ondertussen klussen we gewoon om de dag verder!

6. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Het is wel van belang dat je weet dat je LF niet erg vaak korter is dan 9 dagen. Dat kan een innesteling wel tegenhouden.

Verder heb ik ook weleens pas op dag 21-23 een eisprong. Dan heb ik gewoon een langere cyclus maar soms ook een kortere lf. Mn gemiddelde cyclus ligt rond de 32 dagen. Maar ook weleens 28/29 en ook weleens 36-38.

En als tip zou ik je meegeven om er helemaal niet mee bezig te zijn. Dus ook geen ovu's of om het goed te doen. Als je het half half doe weet je nog niks.

7. truusjee

Bedankt voor de tip!
    Misschien is het inderdaad beter, gelukkig kan ik het goed loslaten. En Uiteindelijk kan ik er toch allemaal weinig aan doen! Me lichaam moet het werk doen, en ik kan alleen maar klussen ;)

Deel Deze Pagina