Waarom staat er dan een maximale afleestijd in de bijsluiter denk je? Juist. Omdat er na die afleestijd een indroogstreep kan verschijnen welke niks met een zwangerschap van doen heeft. Witte lijntjes zijn negatief. Het teststreepje hoort dezelfde kleur te hebben als de controlestreep. Hoop dat je gauw een mooie positieve test in handen mag hebben!
Waar lees je dat ik de test buiten de afleestijd heb afgelezen/gefotografeerd? Dit heb ik namelijk niet gedaan.
Ik vind deze testen negatief, maar heb je nog getest? Ben wel benieuwd. En even petje af 50kg is niet mis!
Ben even niet meer geweest, op nod heb ik positief getest met een echte knalstreep. Helaas is het 2 dagen daarna verkeerd afgelopen en zijn de testjes weer omo wit en heb ik veel kramp en ( sorry, onsmakelijk) veel bloed. Man en ik hebben helaas een minder leuke kerst en gaan weer door naar de volgende ronde. Lief dat jullie er nog even naar vragen en Deebje, bedankt voor het compliment. Wens iedereen nog een fijne 2e kerstdag en hoop voor iedereen een gezond en vruchtbaar 2018