Na in aug ons kindje te hebben verloren met 12 weken zwangerschap hebben we tot nu toe nog geen geluk opnieuw gehad maar... Gister 8dpo had k mn temp genomen en zie 36,6 ( dit is om het tijdstip dat ik altijd temp).. en die 36,6 nou dat is dus de temp die ik heb voor ik ongesteld wordt, maar ben in bed blijven liggen want had nog geen zin om op te staan dus uurtje later dacht ik nou nog eens kijken is mn temp 36,9 en nu vanmorgen is mn temp nog hoog, zou het dan toch misschien een innesteling zijn op 8dpo, en wanneer kan ik dan testen mn LF is altijd 9/10 dagen en zit vandaag dus al op 9dpo, ben zo benieuwd nu naar mn temp morgen ochtend
Mn temp was vandaag ook weer 36,8 Maar als ik nu(of morgen ochtend) zou testen dan is het nog veel te vroeg toch
Je hebt wel testen die je vroeg kan gebruiken, moet wel met ochtendurine. Weet niet meer hoe die heette maar ik kocht ze bij kruidvat. Succes....!
Hcg is 2-3 dagen na de innesteling zichtbaar, dus als het een innesteling was, zou je dat vandaag/morgen op een test terug moeten gaan zien
Heb nog niet getest, temp was gezakt naar 36.6 dus denk dat het weer een nieuwe ronde wordt, ik wacht nog even af bloed in elk geval nog niet ben benieuwd wat mn temp morgen ochtend is en zie dan weer verder, geen bloed is in elk geval goed