Ha lieve meiden, Ik voel de hele week aan alles dat ik zwanger ben (heb er nog nooit naastgezeten). Gister/vandaag was mijn NOD. Vanmorgen geen bloed dus test gedaan van sensitest. Daar kwam binnen afleestijd een licht streepje op. Roze maar licht. Direct met dezelfde urine een cb digital gedaan met zwanger 1-2 als uitslag. Net weer een druppel bloed. Ik vind deze onzekerheid echt killing. In sept en okt ging het op dezelfde manier mis. Is dit een ok streepje voor deze termijn? Ik heb nog niet eerder met sensitest getest dus geen vergelijkingsmateriaal Let wel: ik heb een lf van zo'n 11 dagen. Dus ben nu 11/12 dpo, ookal is het mijn nod. Positieve ovu (smiley) op 14 jan.
Ik heb met deze testen helaas geen ervaring. Ik raad je testen van Kruidvat aan. 2v5 daar hebben vele goede ervaring mee. Ik duim voor je
Het streepje is wel erg licht. Mijn ervaring op dit forum is dat de sensitesten bijna net zo snel positief uitslaan als de kv2v5. Maar ik zie op je testen praktisch niks en het feit dat je cb positief is, vind ik dan wel apart. Je kan niks anders dan afwachten en hopen dat je testen ondanks je bloedverlies op gaan lopen. Een (te) licht streepje is niet zo erg, oploop is belangrijker.
Ik vind de sensitest veel minder gevoelig dan de kv. Hier op kv duidelijk streephe terwijl sensitest praktisch negatief was.
Ik zou me gewoon lekker vasthouden aan de CB!! Spannend hoor. Mag je een vroege echo ivm eerdere miskramen?
Het streepje is irl zonder turem direct zichtbaar. Ik heb een telefoon uit het begin vd jaartelling Als ik hem een rood filter geef zie je dit
Ik had op 11 dpo (ook een lf van 11 dagen) precies zo'n streepje en zie mijn banner De week erop volgend verschillende testen gedaan voor de oploop en zowel met kruidvat als de sensitest getest. Sensitest was steeds lichter dan de Kruidvat. En ik had anderhalve dag bloed op 13 en 14 dpo en de kleine dame zit nog keurig schoppend op haar plekje
Op de kv duidelijk te zien (al zag ik hem op de sensitest ook) gefeliciteerd hopelijk gaat hij mooi oplopen
Spannend! Ik zie t hoor op alle testen Mijn 1e zwangerschap begon ook heel licht maar positieve clear blue. Hopelijk gaat t goedgxx
@Meisje80 wij zaten bij elkaar in t NOD lijstje van oktober volgens mij, en toen in 16-30 juni bevallingslijstje. Ik was toen de eerste die op * moest helaas. Fijn dat het bij jou nog steeds zo goed gaat! xx
Mijn sensistesten van vandaag, ook 11 dpo. Bovenste is de extra gevoelige test, onderste de normale. Door de gevoelige test weet ik het zeker. De gewone is nog erg licht
Ja, dat weet ik nog idd, ik hoop zo voor je dat deze mooi blijft plakken! Heb even mijn testen van toen erbij gepakt en je streepje van de kv lijkt echt op die van mij. Hopelijk komende dagen een mooie oploop
Ik denk wel positief! Heb deze test ook gedaan en 2 dagen na zon tuurstreepje stond er een hele duidelijke lijn. Meer dan bij mn kv test. Ik ben dus wel fan
Lastig te zeggen obv 1 testdag; als je een latere innesteling hebt gehad (of latere eisprong; weet niet of je ovutesten gedaan hebt of getempt), of als je wat trager hcg aanmaakt kan het prima. De kruidvattest is iig duidelijk en vind ik ook bij de termijn passen. Bij mij was de sensitest (extra gevoelige overigens) wel donkerder op 11/12 dpo (bovenste dipsticktest), maar onderling is dat lastig te vergelijken. Ik zou de komende dagen doortesten om te kijken of ze mooi oplopen. Hoop dat t dit keer een plakkerd is!
Op 11dpo was mijn ssnsitest ook zo licht en daarom dacht ik dat het niet raak was. Dag later al stuk duidelijkere streep. Maar ik zie de streepjes dus voorzichtig gefeliciteerd! Hopelijk een mooie oploop. Ik zou de CB vertrouwen! Succes met de spannende dagen die gaan komen. Hoop op een plakbaby!
Had pos ovu op 14 jan. Dus testen van gister zijn van 11/12 dpo. Maar omdat ik een lf van 11 dagen heb meestal was het ook direct mn nod. En het voelt toch alsof ik de 14dpo moet halen voordat ik het geloof. Had donderdagavond (9/10dpo) wat roze verlies, ik vermoed van innesteling. Ga morgen weer testen.