Zou het?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Saaaraaa, 23 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neeltje1985

Neeltje1985 Fanatiek lid

23 apr 2015
    2.746
    1.716
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

Saaaraaa vindt dit leuk.
  2. Babs77

Babs77 Bekend lid

10 mrt 2015
    710
    82
    28
    Gefeliciteerd!

Saaaraaa vindt dit leuk.
  3. Saaaraaa

Saaaraaa Niet meer actief

Of zou het toch niet? Heb vanaf dinsdag al continue menstruatiepijn en nu bruinverlies :(
    Hoe snel zouden testen in geval van miskraam af moeten lopen?

4. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Menstruatiepijn heb ik echt de eerste paar weken gehad, en nu voelt het soms nog steeds wel eens zo! Heb heb vanmorgen nog getest?

5. Saaaraaa

Ken dit niet van vorige zwangerschap.. Hoor van veel meer dat het ‘normaal’ is om menstruatiepijn te hebben. Maar dat icm die bruin/roze afscheiding... Zo begint mijn menstruatie ook altijd. Ben zo onzeker en bang dat het mis is.
    Vanmorgen niet getest, ga zondag weer testen. Als het mis is zou ik dan al afloop moeten zien?

6. Rosje83

Rosje83 Fanatiek lid

17 jul 2017
    1.908
    1.757
    113
    Vrouw
    Dat durf ik heel eerlijk niet met zekerheid te zeggen, maar bij mij liepen de testen eerst af en toen kwam de bloeding bij mijn vmk (5+3). Tijdens deze zwangerschap heb ik ook donkerroze verlies gehad, zo’n 1,5 dag en dat is helemaal goed gekomen.

Het is zo onzeker hè, zeker die eerste twee weken. Probeer een beetje vertrouwen in je lichaam te hebben, hoe moeilijk ook! Ik duim voor je dat het gewoon bloed is van de innesteling (bruin = oud dus dat is goed mogelijk)!

Saaaraaa vindt dit leuk.
  7. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Pff ik snap zo hoe je je voelt! Ik heb nu ook weer een beetje kramp/steekjes en denk ook regelmatig "ik voel me net als wanneer ik ongesteld word" en voel me constant zo bang dat het mis gaat :( Ben elke dag blij als er weer een dag voorbij is en moet echt een manier zien te vinden om het een beetje los te laten denk ik.. voel me alleen maar gestrest zo! Ik moet wel zeggen dat ik tijdens de zwangerschap van mijn zoon 4 keer bruin/roze verlies had. En de eerste 2 weken veel kramp. Bij mijn eerste miskraam teste ik op de dag dat het fout ging negatief. Twee dagen daarvoor nog positief.

Saaaraaa vindt dit leuk.
  8. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Sorry plaatste hem 2 keer en kan deze reactie niet verwijderen haha. Negeer dit bericht ;)

Saaaraaa vindt dit leuk.
  9. Saaaraaa

Ik hoop ook zo dat het bij jou goed mag blijven gaan! Hoop dat jullie een prachtige valentijnsdag gaan hebben!

10. Saaaraaa

Bruinverlies lijkt wel weer gestopt, was ook echt niet veel, enkel met afvegen - maar toch.
    Test is wel weer iets donkerder volgens mij. Goed teken toch? Of zie je niet zo snel een afloop als het mis gaat?

Bijgevoegde bestanden:

Neeltje1985 vindt dit leuk.
  11. louan

louan Niet meer actief

Ik heb zeker 4 dagen rond nod roze en bruin met afvegen gehad. Wel minimaal. Komt vast goed!

Saaaraaa vindt dit leuk.
  12. Zonnetje13

Zonnetje13 Fanatiek lid

17 aug 2015
    1.189
    541
    113
    Deze testen zien er super goed uit volgens mij!! Ik heb net ook een gedaan maar twijfel zo of hij donker genoeg is (zie net geopende topic..)

Saaaraaa vindt dit leuk.
  13. born2bme

born2bme Fanatiek lid

3 aug 2015
    1.406
    287
    83
    Dat is een mooie oploop! Mn duimen draaien voor je dat het gewoon goed mag blijven gaan

Saaaraaa vindt dit leuk.
  14. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    mooie oploop hoor meis.
    probeer vertrouwen te hebben. X

Saaaraaa vindt dit leuk.
  15. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Hihi ‘ik ga zondag pas testen’ ;)

Testen zijn prachtig opgelopen. Dat is een heel goed teken. Bruinverlies kan prima. Lekker blijven testen en aftellen tot die eerste echo. Blijft spannend.

Saaaraaa vindt dit leuk.
  16. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Testen zien er goed uit meid. Met mijn miskraam liepen ze vrij snel af en de jouwe is mooi opgelopen. Zal ff als voorbeeld mijn testjes toevoegen van mijn miskraam. Was 16, 17 en 18 dpo. Voor jou een dikke gefeliciteerd!!!

17. Saaaraaa

Oh inderdaad, die lopen snel af... Had je ook last van bruinverlies? Bedankt voor het delen..

Hopelijk voor jullie snel weer raak met een plakker!

18. Saaaraaa

Dit maakt me dan toch weer onzeker. Vanmorgen weer wat geel/bruinige afscheiding. In vergelijking met eergisteren (!) in de late ochtend lijkt het zelfs iets afgelopen?

Bijgevoegde bestanden:

19. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Welke test op de foto loopt af, volgens jou? De onderste twee lijken me gelijk aan elkaar :)

20. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.067
    17.022
    113
    Ik denk dat die van vandaag nog meer moet opdrogen, dan is ie vast donkerder dan nu :) Een afloop zie ik iig niet!

Deel Deze Pagina