getest maar omo-wit (had ik ook niet verwacht, bij mn vorige zwangerschappen testte ik pas na 2 weken overtijd postitief). gister was mn temp 36.5, vandaag 36.6. Wel wat bloedverlies maar veel minder dan normaal. Wat ik wel vreemd vind is dat mn avondtemp (rond 20.00) wel hoog blijft (di, woe en vandaag 37.7). die zou dan ook moeten dalen?? heb daar net ook een topic over geopend.
Twee weken over tijd positief testen kan niet, dan is je eisprong gewoon veel later geweest dan gedacht .
beide keren getempt en ovulatietesten gedaan, dus vrij zeker. Kan me niet voorstellen dat die beide niet kloppen!
Het is echt niet mogelijk om pas 14 dagen ( gemiddeld 28 dagen na je eisprong) na je verwachte menstruatie datum positief te testen tenzij je of niet eerder getest hebt en een enorme knaller hebt al, of een latere eisprong hebt gehad. Je zou dan op het moment van testen al 6 weken zwanger zijn, en dat kan wel maar dan zou je ook met 4 en 5 weken echt al positief getest moeten hebben. Maar wie weet ben jij de uitzondering op de regel , het lichaam is geen robot natuurlijk. Ik duim voor je dat t nu weer zo is
ik ga er zeker niet van uit! of mn temp moet morgenochtend weer hoog zijn, maar dat verwacht ik niet!
Kan wel hoor, toename van hcg kan bij ieder vrouw of zwangerschap anders zijn. Sommige vrouwen starten pas later met de aanmaak van hcg of hebben een tragere opbouw. Mijn nicht heeft 4 kinderen en pcos, haar eisprong werd steeds bij de gyn opgevolgd en ze wist dus steeds +- wanneer de eisprong geweest was. Haar testen waren echter telkens pas positief na een goede Week tot 2 weken na haar nod 3 tot 4 weken na haar ei dus. Zeker niet onmogelijk dus. Heel veel succes meid, hopelijk snel een plakker.