Hallo! Ik lees eigenlijk altijd mee, maar nu een vraag vanuit mij: Ik heb in april een miskraam gehad met 7,5 week. Ben na 1 maand weer ongesteld geworden en deze maand (dus 2e maand na de miskraam) was ik 5 dagen overtijd en ik voelde me al een week misselijk etc. Afgelopen zaterdag een zwangerschapstest van Clearblue gedaan en deze was positief (heel licht streepje). Zondag weer een gedaan en ook deze zag er positief uit met een licht streepje. Nu werd ik 2 uur na de test opeens ongesteld (dus ongeveer 6 dagen overtijd, dit weet ik aangezien ik de eisprong heel goed voel). Zal dit een vroege miskraam zijn geweest? Heeft iemand dit ook meegemaakt? Groetjes!
Heb je na je miskraam wel negatief getest? En een nacontrole gehad dat je schoon bent. Anders zou het misschien nog kunnen dat er nog restjes zat en daardoor je nog hcg in je bloed had.
Dit zou idd een vmk kunnen zijn. Dit heb ik vorige maand ook gehad. Ik denk niet dat je nog wat restweefsel hebt van je vorige miskraam, omdat je al ongesteld bent geweest en je blijft dan ook bloeden. Maar als je het niet vertrouwd, zou ik gewoon als ik jou was een afspraak maken met de dokter.
Bedankt voor jullie reacties! Ja, ik heb ong. drie weken na de mk een test gedaan en die was negatief, dus ik ga ervan uit dat het hcg uit mijn lijf was. En inderdaad al eens ongesteld geweest.
Dan is dat inderdaad van een nieuwe zwangerschap. Zou kunnen dat dit een vm is als je echt onzeker ben zal ik gewoon even de dokter bellen en het verhaal uitleggen. Blijf je ook testen of ze op of aflopen?
De laatste test leek gelijk te zijn met de test v/d dag ervoor. Bloeden is meer dan een normale menstruatie. En meer slijm en mini propjes (sorry voor de info). Viel me sowieso op dat de menstruatie na 1e mk veel anders was dan daarvoor. Maar dat schijnt wel normaal te zijn volgens mij. Ik wil inderdaad (als het bloeden is gestopt) opnieuw testen om te kijken of het hcg afneemt. Wellicht dat ik daarna nog de ha bel. Even afwachten hoe de komende dagen lopen. Fijn dat ik zo snel antwoord krijg hier ! Altijd fijn om even met andere vrouwen over te hebben.
De klontjes/ stolsels is niet echt goed. Na 5 dagen overtijd moet ie echt knallen. Je HCG gehalte verdubbeld met 48 uur.
Dit id idd een zwanger streepje op de cb.... ik ben bang dat dit een biochemische zwschap is/was helaas