Vandaag 7/8 dpo. 16 okt positieve ovulatie test, (cd18) Denk dat hij de 17e (cd19 ) is gesproken. Maar als ik uitga van 2 dagen na ovulatie test dan zit ik nu op dpo 7. Temperatuur basaal is 36,55 , liep na ei netjes op sinds cd 18. Zit steeds rond de 36,8, vanochtend 36,9. Maar sinds eergisteren steken, soms krampen. Dus ik dacht hoe kan dat ei is toch gesprongen? Steken voel ik nog steeds wel eens. Toch maar weer Ovulatie test gedaan gister en vandaag. Ze lijken op te lopen.. vandaag iets lichter, maar had al getest nadat ik 2 glazen drinken op had. Kan het echt zo zijn dat mijn ei niet gesprongen is en nu pas gaat springen? Pfff dan wel een lange cyclus haha.
Volgens mij heb je op cd 18 duidelijk de piek gehad. Persoonlijk stop ik na de piek weer met testen. Steekjes kunnen ook van innestelen komen of van aankomende ongi.
Ik hoop nog niet dar mijn ongi eraan komt. Die staat op 31 okt/1 nov. Anders wel hele korte LF. Maar na een piek kan het toch zijn dat ie als nog niet springt?
Alles kan, maar je test op cd 18 is echt positief, en LH schommelt gedurende de hele cyclus. Hij kan dus soms ineens wat donkerder zijn dan anders terwijl je ei al geweest is.
Als je tempt volgens de regels en hij is gaan verhogen, dan is je ei echt gesprongen. Mag ik je tempkaart eens zien?
Dit is mijn kaart. Maar is lastig of hij klopt, cd 15 sowieso geen ei want had pas cd 18 positieve test.
Bij mij was een positieve ovulatie test na mijn eisprong het teken dat ik zwanger was. Was wel een beetje een ander verhaal, maar bij mij knalde de ovulatie test al na een paar seconden. Dat vond ik raar. Toen een zw test gedaan en die was ook positief. (Helaas uiteindelijk miskraam, maar het begin was goed)
Zou ik ook doen, want je LH piek is niet 2x in een cyclus. Dus of er zit gewoon wat LH in je urine (wat altijd in bepaalde mate aanwezig is) of je hebt straks nog meer leuke testjes om te doen
Een lh piek kan wel zeker 2x (of soms vaker bij pcos) in een cyclus voorkomen. Alleen volgt er uit de eerste dan geen eisprong, waardoor het lichaam het dagen later nogmaals probeert met dus weer een lh piek
Op cd18 was je piek, dus je ei zal erna springen gok ik. Je lh waarde schonmelt gedurende je cyclus, ik zie op cd26 en 27 niks geks hoor. Hij loopt ook niet op, aangezien hij op cd27 lichter is dan op cd26.
Bedankt voor de reacties meiden! Vandaag 8/9 dpo spannend! Momenteel af en toe krampen, steken, onrustig gezicht en gespannen borsten. Ben benieuwd of het raak zal zijn, of dat het allemaal progesteron is
Succes! Hier vandaag ook 9 dpo maar ik voel niks zelfs geen last van de utro deze ronde (tot nu toe dan)