heej meiden ik heb vanmiddag met de gewone clearblue een test gedaan en er kwam een plusje nu wilde ik net gaan kijken om een foto temaken en is dat plusje bijna niet meer tezien ik ga er vanuit dat ik zwanger ben maar vind het erg raar kan dat dat de test daarna vervaagt vind het namelijk dood eng
Het fijne van de CB is juist dat plusje want dat is beter af te lezen dan die streepjes en bij CB is een plusje ZWANGER!!!!! VAN HARTE DUS!!!!! Na een tijdje vervaagt de test maar blanke nagellak over de teststrip schijnt te helpen
als er meteen een plusje verscheen lijkt het me dat je gewoon zwanger bent! Ik weet niet hoe het komt dat het plusje nu ineens vager is.... hoop voor je dat iemand anders het antwoord weet.... en anders morgen nog eens testen, dan moet als je zwanger bent de test nog duidelijker zijn.... alvast een voorzichtige felicitatie meid!
Na hoeveel tijd ging je de foto dan maken? want na 10 minuten ofzo is het resultaat geloof ik niet betrouwbaar meer. Dus als er van tevoren een plus te zien was dan ben je denk ik toch echt wel zwanger! GEFELICITEERD! geniet er van meid!
Hahaha jah idd, ik dacht dat ik de eerste was en toen keek ik terug naar mijn bericht waren er gelijk al een stuk of 3 reacties
Gefeliciteerd! Heb ook 2 testen van CB gedaan, en bij mijn testen waren het ook hele lichte plusjes, die de volgende dag weg waren. Heb toen nog een test gedaan van één of ander eigen merk, en die was superduidelijk!
ik heb rond 4 uur een test gedaan en kwam meteen een plusje maar nu net om een uurtje of 20:30 was me plusje bijna weg tis wel de gewone clearblue indd ga ik morgen nog maar een testje doen