Goedenavond meiden! Allereerst voor iedereen die zwanger is.. GEFELICITEERD! Ik heb me een tijdje afwezig gehouden, omdat ik vond dat ik er teveel mee bezig was.. Maar nu heb ik dus 't volgende "probleem".. Vanmorgen een test gedaan met Matcare Ultra.. En na 3 min. verscheen er een lichte 2e lijn.. (roze) Ik was er niet op gerust, dus heb me vriendin gebelt die zelf 2 kinderen heeft dus ervaring met testen hahaha.. Ook zij zag de 2e lijn, maar wist ook niet zo goed hoe of wat.. Zijn we uiteindelijk naar de huisarts gegaan. Zij zag ook de lijn en gaf me een kleine felicitatie, maar zag dat ik er niet op gerust was. Daar nog een test gedaan (geen ochtendurine dus) en ook daar kwam na 3/4 min. een vaag 2e streepje.. Dus volgens de huisarts kan ik ervanuit gaan dat ik zwanger ben.. Maar ben er niet op gerust. Wel heb ik symptonen, zoals snel moe, snel aangebrand, borsten overgevoelig, afscheiding, rommelige buik.. Wat denken jullie?
ik ben ook van de vage streepjes, maakt me wel onzeker hoor, mijn huisarts feliciteerde me ook maar moet morgen voor de zekerheid wel weer urine inleveren. Hun test is iets duidelijker zegt ze en kan geen indrooglijntje geven op die plek. En ook een lichte streep betekend ZANGER! ik kan het ook nog niet geloven, heb ook veel minder symptomen dan de vorige keer, wel moe maar borsten doen nog niet zo'n zeer... Ben nu bang adt hcg niet genoeg toeneemt omdat het niet goed is. Heb vrijdag 1x(ochtend) en maandag 3x (1x ochtend, 1x zelf thuis eind vand e middag en 1x bij arts savonds), dinsdag 1x bij arts (ochtend). Nu dus morgen weer inleveren, spannend hoor. Heb banner nu veranderd, want als HA zegt plus is plus dan moetik er maar vanuit gaat, en of hcg echt iets zegt offie blijft zitten? liefs Miek
jep, vind ik ook! en als morgen nog niet zo duidelijk is ga ik zo'n digitale halen, meten is weten! Miek
Ik heb dezelfde tests gebruikt gehad, en de 1e test, was op NOD zag precies hetzelfde uit, dun vaag streepje, 2 dagen daarna had ik een mooie vette streep. Gefeliciteerd
Oke, dan hoop ik dat t bij mij ook zo is hihihi.. Iedereen in me omgeving die t weet, roept ook je bent gewoon zwanger muts! Maar doordat 't gewoon nog zo onwerkelijk is en dan een licht streepje, ben je gewoon nog bang..