Ik zie ook een streepje op je eerste test. Spannend, hopelijk zegt die witte test niets en heb je binnekort nog een positieve test!
Ik heb die van clear blue plustesten, clear blue digitaal (weet dat ik daar nog even mee moet wachten) en sensitest besteld. Lekker overdreven misschien. Heb net ook 1 van de big bazar gehaald daar zie ik in de verste verte ook wat. Maar had vanochtend ook even rozekleurig bloedverlies, dus vind het wel spannend hoe het nu verder gaat de komende dagen.
Ik zou wachten tot vrijdag, maar dit lukt niet hahah net 1 van de big bazar gedaan, die is heel licht nog.
Bloedverlies hoeft niet iets ergs te betekenen. Kan ook juist betekenen dat ie lekker aan het nestelen is.
Hier is het wel meer een tuurstreep, ik hoop dat dit te maken heeft met dat het een ander merk is. Ook had ik bij deze test wat meer gedronken van te voren. Ik heb deze even open gemaakt voor de foto want anders kwam er wat teveel tegenlicht op het venster.
Ik zie zeker wat op deze test. Hoop dat ze mooi mogen gaan oplopen nu. Heb bij mijn zwangerschap ook roze spotting gehad (door de innesteling vermoed ik).
Ik zie ook op deze een streepje. Juist dat je op 2 verschillende merken een streepje ziet, kan positief zijn. Ik hoop zo dat je morgenochtend een mooie knaller hebt.
Ja dat dacht ik dus ook, maar nu deed ik een clearblue plustest en daar kwam weer niks op haha. Veel te ongeduldig, staat heel duidelijk op de verpakking dat dit pas kan vanaf het moment dat je je menstruatie verwacht.
Ik wilde nog zeggen dat ik eerst de Sensitest zou doen als ik jou was want wat ik hier lees is die Clear Blue met kruisje vaak pas heel laat duidelijk.
Ja dat wilde ik inderdaad ook doen maar die komen pas morgen binnen, ze waren een dag vertraagd Mn vriend zegt dat ik beter tot het weekend om mezelf niet helemaal gek te maken. (Hij heeft gelijk maar dat vind ik denk ik te lastig).
Oh dat is balen. Tja, ik weet natuurlijk niet hoe gek jij jezelf maakt maar ik begrijp je helemaal. Ik zou ook elke dag een poging wagen, zeker na je tuurstreepjes. Maar ook een beetje zonde van je testen. Heb je nog een foto van die Clear Blue? Ik zou in ieder geval voor nu alleen even in de ochtend testen. Je kan natuurlijk ook je ochtendurine wel even opvangen morgenvroeg en dan nog een test kopen als je niet kan wachten of hopen dat die Sensitest snel binnenkomen.
Als je vandaag duidelijkheid wil... 2e plas opvangen em op de aanrecht laten staan. Een predictor halen en testen. Als deze beide streepjes een begin zijn gaat de predictor gegarandeerd dat aangeven. Let wel predictor mag je nooit open maken dan kan hij juist door de zuurstof vals positief worden.
Ja Predictor heeft bij mij ook al heel vroeg een duidelijke streep gegeven. Fijne test is dat. Wel duur vond ik.
De cb plus is juist wel gevoelig. Dus ik zou voor nu van negatief uitgaan. Maar als je echt vandaag duidelijkheid wil hebben, dan zou ik de predictor doen, zoals hierboven ook gezegd is.
Ik denk inderdaad dat het mis gaat. Heb nog steeds wel bloedverlies. Ik kon vandaag niet in de ochtend testen want ik moest de hele dag werken, nu net thuis en zo weer vergadering (online). Mag morgen bloedprikken om te kijken of er iets gezeten heeft. Dit is voor mij heel belangrijk omdat ik dan in ieder geval weet dat het natuurlijk kan.