Maudje, wat bizar zo'n felle dikke streep! Ook ik vraag me af hoe je menstruatie was en of je al een zwangerschapstest hebt gedaan...
Test gedaan, er staat wel een streep maar of dit nu van lh komt of of of...? Ik heb geen idee Streepje zal hier wel niet te zien zijn na uploaden
Ms was niet bijzonder veel, geen buikpijn. Wel testje gedaan om uit te sluiten, staat wel een streep maar die zal van de lh komen lijkt me
Jawel hoor, rond je nod is je lh verhoogd, dus dit is een vrij normaal beeld. Gezien je temp denk ik dat een zwangerschap voor bijna 100% uitgesloten is.
Ja dat snap ik dat dat uitgesloten is. Heb nog nooit een knaller van een ovu test gehad op cd3 Weet dat de lh verhoogd is rond nod, maar zo'n test had ik niet verwacht
Neem aan dat je nooit eerder zo vroeg getest hebt? Maar het kan idd rondom menstruatie dat LH verhoogd was. Ik testte ook wel eens in vlaag van verstandsverbijstering eerder dan cd8 (meestal piek op 11,12,13, soms 10) en zag dan donkere streep, stress over vroeg ei, gemist ei. Niet nodig. Komt door menstruatie. Gewoon geen ovutesten meer doen op cd 3 Veiligste is ongeveer 2 dagen voor vermoedelijke piek beginnen. Bij jou vaak vroeg ei toch? Cd 11? Dan piek cd 10? Dan zou ik niet voor cd 8 beginnen.
Nee maar je verwacht toch geen knaller van een ovu test op cd3? Blijkbaar heeft iedereen wel eens getest op cd3, aangezien iedereen weet dat dit test resultaat normaal is op cd3
Ooooh dan klopt je zin hiervoor dus niet. "Heb nog nooit een knaller van een ovu test gehad op cd3". En nee, zeker niet iedereen test al op cd 3, maar dat je lh verhoogd is rond je nod is een heel veel voorkomend iets en icm je temp dus een normaal beeld.
Nee okay, ik bedoelde het anders. Heb 1 keer eerder zo vroeg in mijn cyclus getest en toen was het niet zo'n knaller. Normaal altijd vanaf cd8 Nu maar gewoon hopen op weer een normale cyclus vanaf nu