Vraag voor de ervaren pregnyl gebruikers... Morgen is het 14 dagen geleden dat de punctie is geweest (IVF poging 2 ) 2 dagen ervoor heb ik 10000 eh pregnyl gespoten. (25-2) Ik heb op 2-3 5-3 en 8-3 nog 1500 EH gespoten. Vanmorgen een test gedaan, omdat ik er weer helemaal klaar mee was en gewoon een licht streepje ter bevestiging wilde zien. Maar de test is behoorlijk positief. Nu ben ik dus nog onzekerder.... Wie heeft ervaring met testen bij pregnyl gebruik? Hoe zagen jouw testen eruit? @Jippie ik tag jou even, omdat ik weer dat je ook pregnyl gebruikt heb. Wat denk jij?
Volgensmij is ie nu zo positief door de laatste shot, maar heel eerlijk ik heb daar geen verstand van.. wel van ovitrelle en dan maar 1x spuiten zeg maar.. @RoGiJuLi weet hier wel meer van
Wat spannend. Ik heb ook wel gewerkt met 3x 1500 eh pregnyl. Was er bij mij meestal wel snel uit. Ik vind het ook wel opvallend donker. Morgen zeker weer testen!
8-3 de laatste keer gespoten? Dan ben je nog maar 4 dagen verder en is het er nog niet uit. Halfwaardetijd is zo uit mijn hoofd 33 uur. Ik testte zelf altijd nog behoorlijk lang positief, pas na nod kon ik voorzichtig testen. Er zit niks anders op dan te kijken of je oploop gaat krijgen... (al zegt het eerst ook nog niks als hij nu nog afloopt, je eigen hcg moet het nog overnemen)
Rekentooltje, halveringswaarde per 24 uur 25-2 10.000 26-2 5.000 27-2 2.500 28-2 1.250 1-3 625 2-3 315 + 1500 = 1815 3-3 910 4-3 455 5-3 230 + 1500 = 1730 6-3 865 7-3 435 8-3 220 + 1500 = 1720 9-3 860 10-3 430 11-3 215 12-3 110
Dank voor jullie reacties! Heb zelf al vele malen hetzelfde concept gespoten. En had op dag 4 dan een veel lichter (tuur) streepje. Vandaar nu de onzekerheid. Morgen sowieso opnieuw testen!
Een dag later.... Ik ben een beetje in shock.....mijn testen zijn nog nooit zo donker geweest. Zelfs niet na triggers pregnyl.... Zou het na 2 jaar dan raak zijn?! We hebben op 2-3 een mooi 8 cellig embryo teruggeplaatst gekregen. De punctie is vandaag 14 dagen geleden....
Ik heb geen verstand van pregnyl, maar volgens mij zorgt dat niet voor oplopende testen. Ik zeg zwanger!
Ja, jullie zijn ook overtuigd? Jij ook @RoGiJuLi ? Ik kan het gewoon niet geloven!! De aanloop naar deze punctie is zo raar geweest voor mij en ons gezin....uiteindelijk (na heel voorzichtig geweest te zijn) besmet geraakt door Covid. 2 dagen voor de punctie positieve zelftest. Zo bang en emotioneel geweest of het wel door kon gaan. Zkh was heel meelevend, echt super. Maar door alles is deze hele poging een beetje langs me heen gegaan..... In nov hebben we de poging gecanceld omdat we maar 3 follikels hadden.....nu hadden we er 4 en 1 kleinere. Het zou zo geweldig zijn.... Ik ben voorzichtig positief nu, maar kan nog niet blij zijn. Het traject is killing, zoals helaas zovelen weten hier. Maar er lijkt een begin te zijn. Zo spannend!