Weer zo’n zenuwslopende situatie dus. Had zo anders gehoopt voor je! D’r Original ben ik niet bekend mee maar zie ik overduidelijk een streep, als deze er binnen afleestijd stond dan moet dit haast positief zijn toch? Ook op je actiontest zie ik wederom een streepje, maar als ik heel eerlijk ben, vind ik deze niet zo enorm opgelopen tov dinsdag! Maar je zit nog voor nod toch? Ik ga héél hard duimen op een positief resultaat! ❤️
Dr original was grijs binnen afleestijd. Daarna roze ingedroogd. De indrogers lijken wel op te lopen.. we wachten af.. geen bloed is goed.. idd nog voor nod, die is dinsdag
Ik hoop straks even langs de action te kunnen.. het vreemde is, dat mijn roze indrogers oplopen. Daardoor heb ik ergens hoop...
Voor alsnog niet ongesteld. Actiontest nogsteeds duidelijke, niet echt roze, streep binnen afleestijd. CB digitaal zegt negatief.. helaas pindakaas.. Wat me wel enigzins beangstigd is dat ik dit alles ook had in februari. Toen pas na enkele dagen bloedverlies voor het eerst positief getest, wat toen dus de bbz bleek te zijn..
De kwaliteit van deze foto is niet zo goed meer na uploaden. (Of het ligt aan mijn telefoon). Kan dus niet meekijken. maar jeetje wat balen zeg, je had toch wel verwacht meer duidelijkheid te hebben. Kan me je angst goed voorstellen. Hopelijk herhaalt het zich niet. Wellicht eens overleggen met je vk? Misschien kunnen/willen ze eerder meekijken?
Ik zou denk ik wel even overleggen met je vk.. Ik zie idd ook streepjes, maar niet heel hoopvol in de oploop. Wieweet kunnen ze je bloedprikken? Succes!
Zojuist beginnen met licht te vloeien. Al stelt een menstruatie mij in die zin niet meer echt gerust gezien voorgaande keer. Toen ook zulke testen, ook op dag 31 beginnen vloeien... pas op dag 7, tijdens bloedverlies, positief getest.. actiontest van vandaag is onveranderd. Nu test ik, denkik, over 7 dagen nogmaals om te zien dat hij helemaal wit is, hopelijk...
Evt wel bloedprikken toch om te kijken of het blijft stijgen en dan monitoren? En dan evt een echo inplannen?
Als hij licht positief wordt dan zal ik wel bellen, maar ik vind ze nog niet roze genoeg. Dus denk dat er eerst een duidelijk positieve test nodig is.. ik hou mezelf iig goed in de gaten en als ik klachten krijg trek ik aan de bel. (Probeer het nu maar te houden op een menstruatie, misschien een biochemische zwangerschap.. gezien die ene zeer licht positieve test en de vele indrogers..)