Erg vroeg wakker en slapeloosheid, Sympthoom?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by jazy, Mar 25, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jazy

jazy Actief lid

zaterdagnacht werd ik om 6.15 wakker en kon ik niet meer slapen.
    Zondagnacht werd ik om 4 uur wakker heb ik een uur wakker gelegen en werd ik om 06.45 weer wakker.
    vannacht werd ik om h 6 wakker en was ook misselijk.
    Herkent iemand dit?
    Ik ben als ik dan wakker word ook echt klaar wakker.

Normaal word ik als ik moet werken gewoon wakker om 7 uur als de wekker gaat. Ik ga ook om dezelfde tijd slapen. En heb geen stress of iets naars meegemaakt. Vind het heel raar!

Groetjes van Jazy

2. Roosje75

Roosje75 Fanatiek lid

Aug 1, 2007
    1,281
    0
    0
    Hoi Jazy,

Dat had ik idd ook toen ik zwanger was, helaas is het misgegaan.

Ik werd ook iedere dag rond 4 uur wakker en was dan ook klaarwakker!

Hopelijk is dit voor jou een goed teken!

Succes
    x Roosje

3. ijskonijntje

ijskonijntje Actief lid

Mar 2, 2007
    242
    1
    0
    Veendam
    Ik heb dat ook. Ik lig s'avonds tegen half tien op bed. En dan wordt ik s'nachts wakker omdat ik moet plassen en daarna kan ik niet meer in slaap komen. Lig ik zomaar 2 tot 2,5 uur wakker. Is dat ook een zwangerschapssymptoom. En ik ben gigantisch moe.

4. sandy25

sandy25 Actief lid

Jan 30, 2008
    330
    0
    0
    Hoi,

Ik heb dat sinds afgelopen weekend, wordt 3x in de nacht wakker, terwijl ik altijd een echte doorslaper ben. was vanochtend (vrije dag) al om tien voor 8 beneden aan te schoonmaken. En dan ook nog van die realistische dromen, alsof het echt gebeurd. strange.

Ik moet nog 8 dagen wachten en heb niet veel symptomen....

5. salsera78

salsera78 Actief lid

Dec 23, 2007
    377
    0
    0
    Hoi, ik had het vooral in de dagen voor mn nod. Het was echt opvallend. Ik werd steevast wakker tussen 3 en 5 's ochtends. Ben nu 5 weekjes.

6. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

Mar 15, 2008
    1,886
    0
    0
    Ik weet niet of het een zwangerschaps sypmtoom is?Erg vroeg wakker en slapeloosheid
    Laten we hopen! :D
    Ik kan al een paar dagen niet echt meer goed slapen , ook vanochtend werd ik rond zessen wakker en kon ik ook niet meer slapen!...en heb de laatste tijd ook net als sandy25 van die realistische dromen.
    Nu maar weer afwachten! ;)

7. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

Feb 11, 2007
    1,008
    0
    36
    Hoorn
    Bij mijn beide zwangerschap was het een symptoom, vooral het gevoel dat je redbull hebt gedronken!

8. Chris81

Chris81 Actief lid

Oct 29, 2007
    252
    0
    0
    ik slaap ook heel slecht, veel wakker...vaak na 2 uur slapen alweer en om dan weer in te slapen.. pfff... lastig maar we hebben het er voor over

9. JustSanne

JustSanne Actief lid

Mar 8, 2008
    477
    0
    0
    Bibliothecaris
    Zoetermeer
    heb ik ook last van...heel irri...sws moeilijk in slaap komen en dan 's nachts wakker worden door de trek of om te plassen en daarna gewoon 2 uur wakker liggen...of de rest van de nacht als het tegen zit :rolleyes:

10. aggi

aggi Actief lid

Nov 28, 2007
    224
    0
    0
    woonbegeleidster
    in het mooie noorden
    hie nog iemand die op vaste tijden wakker is snachts en overdag bekaf en kan je dan ook niet slapen erg irri

11. Sheri

Sheri Actief lid

Jan 31, 2008
    194
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb ook slecht geslapen ondanks vroeg naar bed gegaan om half 8 en in de nacht´s 10.uur was ik wakker en kon niet meer slapen. Ongeveer 2 of 3 uur nacht´s ben ik in slaap gevallen tot 7 uur´ochtend GRRRRRRRRRRRR :evil:

Tot nu toe ook nog zucht :(

Ik ben heel moe en ga nu een dutje doen ;)

12. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    ik ben nu ook elke ochtend tussen 6 uur en half 7 wakker!
    en ik moet dan eerst naar de wc en wat eten en dan kan ik weer een beetje slapen maar ook moeizaam!

ik heb hier al sinds de mogelijke innesteling last van!
    sinds vorige week dinsdag.

dus ik denk dat het zeker een teken is van zwangerschap.:D

Liefs Marije

13. Niet meer actief

Ik heb er nu al een week last van en als ik wakker ben moet ik ook gelijk naar de wc. Bijna rennen. Ik heb nu 1 positieve(kruitvat) en 2 negatieve (matcare)testen gehad. Ik wacht nog een paar dagen met testen.

juulsrulez

14. Miracle08

Miracle08 VIP lid

Mar 6, 2008
    6,426
    0
    0
    Verkoopster
    Noord brabant
    Hier ook minsten 1x per nacht zeker wakker.En sinds paar weken moeite met in slaap komen.Moet ook meer naar de w.c als normaal maar heb daar snachts niet zoveel last van alleen sochtends.

15. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

Sep 16, 2007
    637
    0
    0
    hallo Marijee
    ooh my god! ik ben ook de afgelopen 3 nachten! rond 7 uur wakker ! noooit gehad! een symptoon? :-O

16. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

Sep 16, 2007
    637
    0
    0
    en ik moet dan ook wat eten iets zoets en wat drinken want heb heel erge dorst s'nachts!

17. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Ik had het ook, iedere dag om 8 uur wakker in het weekend. Nu kan ik wat langer slapen (tot half 9 haha).

18. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

Sep 16, 2007
    637
    0
    0
    oh echt loesje? wat voelde je precies nog meer als ik vragen mag
    harde baarmoeder misschien vanaf de buitenkant?
    een vlindermisselijkheid ? gr. ! alvast bednakt !

19. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

Sep 16, 2007
    637
    0
    0
    en werd je daar voor nooit rond die tijd wakker?

20. Marijee

Marijee Fanatiek lid

Jan 21, 2008
    2,295
    0
    0
    ik denk dat vroeg wakker zijn en moeilijk in slaap komen wel een zwangerschaps symptoom is alleen verschilt het natuurlijk per persoon!

ik word wakker om 7 uur omdat ik dan moet plassen.. en krijg dan zo'n honger dat ik wat moet eten en indd erge dorst en dus ook drinken..

en dit had ik nooit voordat ik zwanger was!

als ik honger heb en ik ga niet eten krijg ik last van maagzuur! en niet zo'n klein beetje ook.

ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt of je zwanger bent !

Liefs Marije

Share This Page