buikpijn, misselijk... wat voel ik niet

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Rijffel, Aug 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rijffel

Rijffel Niet meer actief

Dag allemaal,

Ik ben nu rond de 6 weken zwanger van mijn eerste :D

Maar jeeetje jeetje wat voel ik me beroerd.

Gelukkig al heel wat gerustgesteld door jullie verhalen, en echo met 5 weken (dachten aan BBZ, maar zit prachtig in het midden.)

Helaas blijf ik lichte buikpijn houden, mar of dit nou oprekken baarmoeder, darmen, maag is? Geen flauw idee.

Ben ook de hele dag door misselijk, helaas niets van dat alleen sóchtends ;)
    Bij elke geur en gedachte aan geuren zit ik al te kokhalzen. En ik eet momenteel belabberd

En dan hebben we het nog niet eens over het moe zijn gehad...

Ik heb het er zo allemaal voor over, want de gedachte dat ik een kindje krijg maakt heel veel goed.

Zijn er meer van jullie zo beroerd, en vooral de buikpijn, herkennen jullie dat?/

Liefs Rijffel

2. ik voel me precies hetzelfde als jij ;)

oh en ik zie ook dat we precies even ver zijn :)

3. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

May 26, 2008
    9,749
    0
    0
    Zo voelde ik me in mijn eerste zwangerschap de 1e 4 maand en nu bij zwangerschap nr 2 sinds een paar weken niet meer, nog wel erg moe.
    Heb ook erge buikpijn.....maar alles goed (mooie echo gehad!)

4. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

Mar 3, 2008
    1,623
    0
    0
    Ben alleen erg moe!

5. Humbly89

Humbly89 VIP lid

Apr 15, 2008
    9,715
    3,151
    113
    Female
    ben heel erg moe, soms hele dagen misselijk ( is elke dag verschillend ) af en toe een beetje buikpijn..

6. Rijffel

Rijffel Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties :D

Het is toch altijd fijn om te lezen dat je niet de enige bent.

Wat grappig dat we prcies even ver zijn...
    Spannende tijden he

7. Niet meer actief

Ik ben nu 7 1/2 week zwanger en heb precies hetzelfde.

Bij mijn eerste 2 zwangerschappen was ik tot een week of 17 misselijk.
    Nu heb ik wel door dat als ik om de 1 1/2 uur wat eet ( moet ook niet meer tijd tussen zitten!) ik de misselijkheid aardig de baas kan blijven.
    Ook al heb ik totaal geen trek, het helpt wel om iets te eten.
    Het komt doordat je bloedsuikerspiegel daalt dat je misselijk wordt en dat moet je zorgen de baas te kunnen blijven.
    Al zal dat niet bij alle zwangeren opgaan ben ik bang voor.
    Maar misschien hebben jullie er wat aan?!

Moe ben ik ook. Ga vaak al tegelijk met mijn kinderen naar bed!

Succes allemaal!

8. Sisa

Sisa VIP lid

Jun 13, 2008
    5,552
    1
    0
    Héél herkenbaar zelfs!
    Ik voelde tot 5,5 helemaal niets en hoopte toen bijna dat ik misselijk zou worden, nou dat heb ik geweten! En inderdaad niet alleen 's ochtends, maar de hele dag, en niet alleen 's ochtends overgeven, maar de hele dag.... Heb zelfs 3 weken maar halve dagen gewerkt terwijl ik al 10 jaar niet ziek was geweest... Maar, hou hoop want het gaat écht over! Bij mij ging het na de 10e week stukken beter, de misselijkheid verdween maar het overgeven is pas sinds de 12e week weg. Nu moet ik alleen nog 's ochtends 1x overgeven en dan is het ook over. Ben veel minder moe nu en voel me eerlijk gezegd stralend zwanger. Maar, het is even doorzetten en het is de moeite waard. Beterschap en succes!

Share This Page