Geen spelletje, maar voor mij wél een puzzel Wie weet of denkt wat dit is ? "Heb het gekocht bij de kringloop omdat ik bamboe zo leuk vind, maar geeeeen idee wat het is!" Ben benieuwd! Ideeen over wat je ermee zou kúnnen vind ik ook leuk om te horen p.s. het iets vrij kleins, dat kan je zien op de eerste foto gezien het op de vensterbank staat, denk ik zeg het er maar ff bij
Hmm.. ik denk zelf dat het gedeelte waar je dan aarde in zou moeten doen te klein is.. moet er dan ook eerst plastic inproppen, want de onderkant en zijkant zou de aarde anders uitvallen. Denk niet dat het een plantenrekje is Wel leuk bedacht!
Hahaha, mijn hersentjes kraken ook al sinds zaterdag..lolz Heb het niet gevraagd, had toch het vermoeden dat dat meisje het ook niet zou weten Ik had het nog nooit gezien iig, maar ik moest het gewoon meenemen
Hihi, zou ik kunnen doen als ik er weer heen ga! Maar dat kan wel effe een paar weekjes duren hihi Sleutelbakje.. ff denken,.. voor losse sleutels ? Of een sleutelbos ? Als je sleutels in het 'bakje' stopt,.. wat is dan het nut van het 'verlengstuk' dat eraan zit ?
Haha Ik weet niet eens of hij rechtop, of plat moet staan, of dat je hem zoals jij zegt op moet hangen Ik zie geen bevestigingsdingetjes erop zitten, dus denk dat hij niet gehangen heeft Denk dat hij moet staan of liggen Misschien is het wel een zwangerword-setje, voor testjes en tempjes en toestandjes
Ooh haha, nou ja, het zal vast niet zo zijn Iemand zei net tegen me, misschien is het een fotolijstje.. en ik dacht zelf nog aan een bestekhouder oid,.. maar heb nog geen oplossing waarvan ik denk: "ja, dat is het!". Ben benieuwd of er nog andere ideetjes zijn, of misschien wel iemand hier op het forum die het weet
Zou ook kunnen!.. alleen moet je ze dan wel een beetje omvouwen..maarrr ff fotootje maken! Heb mn échte servethouder ernaast gezet, staat best leuk zo naast elkaar heh
Door die "pootjes" krijg je ook meer de indruk dat ie plat moet staan. Maar dan zou ik er helemaal niets voor weten Dacht eerst een brievenbakje, maar daar is het volgens mij te klein voor. Is wel grappig zo'n speurtopic
Ja idd! Dat maakt dat we al een stap verder zijn! Het mysterie-ding moet plat liggen idd, want het zijn pootjes! Haha Voor brieven is het idd nét te klein.. ik dacht net nog misschien is het een fotolijstje.. maar die gaat niet op als het op z'n pootjes moet liggen.. hmmmmmm <denk denk denk> Heb net nog marktplaats afgespeurd of er toevallig nog ergens zo'n ding op staat, maar ik weet niet waar ik op moet zoeken .. heb maar gezocht op bamboe, maar zag er niets tussen..
Hihi wat dacht je ervan om ermee naar Kunst & Kitsch te gaan? Misschien heb je wel een ontzettend waardevol object uit de vroege historie? Gekocht voor 3 euro bij de kringloop, nu waard; 10.000 euro? Heb ook even meegedacht, maar kan me niet zo goed indenken wat het zou kunnen zijn...
Haha, ik heb niet het idee dat het heel erg oud is ofzo Maar je weet maar nooit, misschien zitten er wel geheime boodschapjes in de pootjes ofzo Ik zag net dat de gaten die er zitten dichtgelijmd zijn en normaal zijn die open Hihihi Maar misschien is het wel gewoon iets wat iemand in elkaar geprutst heeft omdat diegene wat bamboe over had Niet wetende dat er nu een paar mensen heeel hard aan het nadenken zijn erover
Hahaha dat zou toch een grap zijn? Hier een heel topic vol (bijna) zwangere meiden die zitten te brainstormen over wat het kan zijn, terwijl het eigenlijk misschien wel helemaal niks is Ben echt benieuwd waar het dan voor dient...
Hahaha Ik ben ook zeer benieuwd! Zullen we er ooit achter komen ? Of moeten we het doen met fantasie Tot nu toe staat hij best leuk als servethouder naast de andere servethouder Ik ben em alleen helaas nog niet tegengekomen op google als servethouder, dus we brainstormen gewoon door
mss is het wel een apparaat waar je je voeten in kunt steken en dat er dan binnenin kleine beestjes zitten die je teennagels afbijten...... (ieuww, dan is het wel weer vies als ie van de kringloop komt..)