Zou hier interesse in zijn?

Discussion in 'De lounge' started by Linana, Nov 9, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Linana

Linana Niet meer actief

Ik heb even zitten twijfelen over de plaats van dit topic, maar vooruit ;)

Ik zit eraan te denken om iets voor mezelf te beginnen, iets kleins (heel klein) wat voor wat extra inkomsten zorgt, maar wat ik wel leuk vind.

Nu heb ik in mijn omgeving veel babymeisjes en ik hoor vaak dat de moeders het lastig vinden om bepaalde haar accessoires te vinden.
    Ik kan hier vrij makkelijk aan komen en regel dan ook vaak de spulletjes die zij nodig hebben.
    Maar ik vroeg mij dus af of meer moeders dit hebben, dus of jullie bepaalde haardingetjes zoeken voor jullie kleine meid en het dan niet vinden.

En dan heb ik het met name over dit soort dingen:

Verder nog schattige elastiekjes etc.

Ben benieuwd :D

2. macy77

macy77 Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,239
    1
    0
    Niet bij mij. Sorry.

3. Linana

Linana Niet meer actief

Dat kan! Bednakt voor het antwoorden :)

4. Linana

Linana Niet meer actief

Haarbandjes zouden dan ongeveer 3,- incl verzendkosten kosten elastiekjes per 6 ook zoiets

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,362
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik denk dat die markt grotendeels al verzadigd is. Als ik alleen al kijk naar shopjes op hyves en facebook, dat zijn er echt ontzettend veel. Vind het eigenlijk vreemd dat die moeders in jouw omgeving moeite hebben om iets te vinden.

6. tulip

tulip Niet meer actief

nou wat op de foto staat zou absoluut niet mijn ding zijn...vind het altijd een hoog paasei gehalte hebben;) maar ken genoeg mensen die ze wel kopen, maar er zijn ook al veel webshopjes met zulke dingen.

7. Bri

Bri Niet meer actief

Ik zie dit soort dingen vaak langskomen, en weet dat er veel moeders zijn die dit enig vinden voor hun dochters. Mijn smaak is het absoluut niet, maar dat zegt verder niet veel.
    Wel denk ik inderdaad dat er al heel veel aanbod is, dus check goed wat er mis is met de huidige webwinkels en of jij iets anders biedt dan zij allemaal al doen.

Wat ik vooral zoek voor mijn kleine meid, maar niet kan vinden, is een dikke bos met haar :)

8. Linana

Linana Niet meer actief

Ik woon zelf in Assen en de moeders die ik ken wonen vaak in dorpjes rondom assen en/of groningen.
    Misschien dat het daarmee te maken heeft :p

Ik heb de webshopjes wel gezien hoor, maar vind het best veel wat ze voor een haarbandje vragen (heb prijzen gezien van 8,-)

9. mama2013

mama2013 Actief lid

Jun 8, 2012
    383
    0
    16
    Ik vind het wel leuk en inderdaad, als je de kosten laag houdt, dan kan het best wel leuk gaan lopen. Ik vind al die haaraccessoires namelijk altijd zo ontzettend duur, zeker als er ook nog verzendkosten bijkomen!

10. Linana

Linana Niet meer actief

@ Bri: daar kan ik je helaas niet aan helpen!

@ Mama: Ik vind de prijzen die ik zag langskomen dus ook vrij hoog voor een vrij simpel haarbandje. Ik zou dus voor max 3,- incl verzendkosten zoiets verkopen.
    En als ik zelf een dochtertje zou hebben zou ze ook niet iedere dag zo'n bandje dragen hoor! Het is meer voor speciale gelegenheden vind ik zelf

11. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    3,499
    0
    36
    Stuur me de link maar als je zover bent :)
    Denk dat het zeker iets is, gewoon leuke bandjes voor een goede prijs! Sommige webshops weten de prijzen echt wel! Ik heb er ook al enkele zelf gemaakt

12. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Dat vind ik dus ook. Zag laatst een baby van twee dagen oud met een mega bloem op het hoofdje en kon alleen maar aan een paasei denken.

13. annet1985

annet1985 Fanatiek lid

Oct 14, 2011
    4,136
    0
    36
    friesland
    aan mij zou je ze wel kunnen slijten :) maar of er echt een hele grote markt voor is betwijfel ik eerlijk gezegd !

14. Bri

Bri Niet meer actief

Hoe ga je er nog aan verdienen, als je bandjes voor 3 euro inclusief verzendkosten gaat maken?

Hoeveel kosten de materialen die je inkoopt?
    Wat reken je voor je eigen arbeidsloon?
    Hoeveel kost het verzenden?
    Wat kost het ontwikkelen en in de lucht houden van je website, inclusief betaalmodule?
    Ik kan me niet voorstellen dat je dan zo goedkoop kunt uitkomen.

15. Linana

Linana Niet meer actief

24Mandy: Leuk om te horen! Hoe heb je dat zelf gemaakt als ik vragen mag? Ben zelf niet zo creatief op dat gebied haha alleen met knutselen met kids

@ Merryl en Tullip: moet echt heel hard lachen om jullie paas-ei opmerkingen :p :p :p

16. tulip

tulip Niet meer actief

ja bedoel dat ook niet beledigend hoor, maar daar moet ik altijd aan denken;)

17. Bri

Bri Niet meer actief

een mooi paasei, daar is toch ook niks mis mee? ;)

18. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Ik ook niet, maar moet er wel een beetje om lachen. Zeker als het meisje bijna geen haren heeft.

19. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    3,499
    0
    36
    Had op een site ( ik moet die even opzoeken, weet hem even niet meer ) elastisch lint en een bloem besteld. Kwam op 2,40 lint kan je twee bandjes van maken.
    Hoofdje op meten en lijmen. Stukje wat lelijk is door het lijmen daar plak of naai je de bloem op :)

20. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Niks voor mij, ik ben meer van de stoere dingen. Speldjes, knotjes enzo. Ik vind het echt vreselijk die babymeisjes met zo'n ding op het hoofd.

Ik vind de prijs wel heel goedkoop, dan moet je veel verkopen om er wat aan te kunnen verdienen maar de doelgroep is niet groot. Ik vind dat de prijs wel iets omhoog mag.

Share This Page