Zou hier interesse in zijn?

Discussie in 'De lounge' gestart door Linana, 9 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Hier in Assen zie ik nooit van dit soort paaseitjes hoor hihi :D

Maargoed, het is dus absoluut niet mijn ding en ik ken ook niemand die dit soort dingen leuk vindt (en bijna al mijn vriendinnen met kinderen wonen in Assen of Groningen)
    Waar ik dit wel vaak zie trouwens is op het woonwagenkamp. Dus wat dat betreft zouden ze daar wel blij met je zijn en zou je je eventueel daar op kunnen richten? Echter weet ik ook dat zij veelal al wel adresjes hebben waar ze dit soort dingen kopen. :)

Ik ben alleen wel benieuwd hoe je er echt winst op maakt met die prijs? Want het is natuurlijk (helemaal inclusief verzenden) wel heel goedkoop?

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Bri: haha misschien een pruikje? :p

Ts: ik heb er ook geen intresse in, niet mijn smaak :)

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik zelf hou er niet zo van, maar mijn dochter vindt het helemaal prachtig. Ik koop dus wel eens van die knipjes met lint en een gehaakt bloemetje er op bij een vrouw hier uit de buurt.
    Via een webshop zou ik het niet zo snel kopen ivm verzendkosten, die knipjes kosten al 2 euro per stuk en dat vind ik wel zat, aangezien ze er elke week wel 1 kwijt raakt :)

4. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Gewoon proberen!! Klein beginnen...

5. Bri

Bri Niet meer actief

Caruli: nou, het begint gelukkig eindelijk een beetje wat voller te worden, dat bossie van mijn meissie, dus een pruikje hoeft net niet. :D
    Maar ik kan geen mooie staarten of vlechten maken of zo. We houden het maar bij af en toe een paar mooie speldjes van bij de etos, of een enkele keer een leuk elastiekje om haar palmboompjes heen. Het blijft bij haar toch nooit lang zitten.

6. Linana

Linana Niet meer actief

Ik maak ze niet zelf zoals Mandy, ik kan ze via mijn zusje heel goedkoop inkopen :)
    Misschien kan de prijs wel iets omhoog, maar met 3,- maak ik al winst (niet veel, maar het is dan ook meer iets kleins erbij dan dat ik er van moet leven)

7. Ik denk ook dat er al veel aanbod is, maar als jij in je omgeving merkt dat er veel vraag naar is gaat het misschien wel lopen! Zeker als je je onderscheid in de prijs!

8. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Vind 3 euro voor zo'n haarband erg goedkoop, maar zou het nooit kopen, vind het echt afschuwelijk.
    Maar ik denk dat er zeker een markt voor is. Zou de prijs wel iets hoger leggen, anders zou ik denken dat het echt een flutkwaliteit is...

9. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Het lijkt me dat de haarband ook maar een voorbeeldje is he, maar ts kan vast ook aan haarbandjes komen met andere kleur, kleiner bloempje, etc. Ik ben dol op haardingetjes voor mijn dochter, maar vooral speldjes met iets erop. En in het begin vond ik die kleine babyspeldjes ideaal, alleen een beetje bang dat ze die zou inslikken, dus goed oppassen.
    Ik zou zeggen, gewoon proberen! Misschien eerst via marktplaats?

10. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik vind het wel leuk voor mijn meisje zeker aangezien het haar nu voor dr ogen begint te vallen. Zeker voor die prijs is het te doen. De rest vond ik te duur.

11. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Vraag me altijd af hoe andere moeders zo'n haarband laten zitten.
    Mijn dochter heeft haarbandjes (dunnen van de action) en als ze er 1 in heeft vloept het ding zo omhoog en zit het boven op haar hoofd :)

Voor de rest blijven staartjes, knipjes, speldjes etc hooguit 5 minuten zitten.

12. Rubi

Rubi Actief lid

16 aug 2012
    369
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb je ze zelf ook al eens besteld om de kwaliteit en stevigheid uit te proberen? Ik weet toevallig op welke site je ze kunt bestellen (afbeelding kwam me bekend voor ;)) en uit ervaring weet ik dat de kwaliteit van de items die daar te koop staan, nogal verschilt per product.

13. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.036
    1.857
    113
    Provincie Groningen
    Ik zou het zeker bestellen voor onze 2 dames.
    Heb al heel veel bandjes en knipjes, maar vind ze idd erg prijzig.
    Voor 3 euro zou ik zeker gaan bestellen!!
    Laat me maar weten als je begint met de verkoop.

14. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Als ik een meisje had, had ik zeker zoiets gekocht. Maar dan voor een speciale gelegenheid. Benjamin wil ik het niet aandoen haha.

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik vind het super schattig staan!
    al zou ik dan de bloem iets meer naar beneden doen.

als ik een meisje zou hebben dan zou ik het ook bestellen.
    Maar dan wel idd voor gelegenheden.

Leuk idee van je!
    Succes met opstarten en je kunt het altijd proberen toch?

16. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    leuk!

17. joyce1838

joyce1838 Fanatiek lid

6 nov 2008
    1.922
    1
    36
    mkd groepsleidster
    ik hou van dat paas-ei gehalte dus kom maar op met je linkje als je zo ver bent:D

18. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik vind 3 euro niet duur, maar vnd die dingen echt vreselijk

19. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    haha +1

20. Linana

Linana Niet meer actief

Leuk om te horen dat er wel vraag naar zou zijn :D

@Rubi, het plaatje was een voorbeeld. Ik bestel ze ook niet via een site maar koop ze in via mijn zusje, die ziet ze dan in het echt en kan de kwaliteit checken. Mijn zusje woont/verblijft vaak in het buitenland en kan ze dan meenemen of verzenden naar Nederland.
    Via een site zou ik het niet aandurven omdat ik dan weer afhankelijk ben van foto's

Nu ik jullie antwoorden heb gelezen twijfel ik alleen maar meer om zoiets te beginnen, maar klein starten en eventueel indd via marktplaats ofzo om te kijken hoe het loopt is wel een goed idee :D

Deel Deze Pagina