Kleren uittrekken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sandraske, 16 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mijn dreumes trekt steeds haar kleren uit, romper krijgt ze nog niet altijd los maar als dat wel lukt is ook de luier uit.

Ze doet het niet alleen thuis maar ook op kdv, geen idee wat ik hier mee aanmoet eigenlijk..

Iemand tips om haar haar kleren aan te laten houden???

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Vooral trots zijn omdat ze het kan? Het is een fase gaat vanzelf over.

3. rijtjes

rijtjes Niet meer actief

Ja, vind het ook best knap van der! Maar kan me voorstellen dat het vooral op het kdv best lastig is. Misschien haar daar wat "lastigere" kleertjes naar aan doen? Bijvoorbeeld een broek met een knoop die moeilijk los gaat? Of trekt ze hem dan gewon uit zonder de knoop open te doen? ;)

4. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ben ik ook hoor, word er alleen helemaal gestoord van het gaat al aantal weken zo namelijk en ze krijgt steeds meer dingen uit :D Ik heb haar om 19 uur op bed gelegd en ze ligt nu in alleen luier te slapen, romper is dus ook gelukt. Zometeen weer aankleden en dat vind ze niet zo leuk..

Naar kdv krijgt ze gewoon een broek aan, dat gaat wat lastiger dus kunnen ze eerder corrigeren.

5. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Kan me voorstellen dat het niet echt praktisch is...
    Heb helaas geen oplossing voor je wat je er aan kan doen, want hier heeft ze het nog nooit gedaan!

6. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.141
    8.872
    113
    Hier ook niet vaak gebeurd (een keer of twee pas, een paar weken terug ;)), omdat ze gewoon graag wat aan heeft. ;) :D Maar wat je vaak hoort is een slaapzak aan doen, eventueel achterstevoren. Maar je hoort ook wel eens dat kinderen die ook uit krijgen.

En verder maar gewoon opgelucht zijn dat ze haar luier wel aan laat. ;)

7. miis

miis VIP lid

8 mei 2012
    5.229
    1
    0
    hihi wat een stoutie Sandraske :p

lijkt me ook erg lastig, mss een jumpsuit aantrekken hihih, ik heb hier alleen de sokken-uittrekken fase gehad ..maar dat ging wel over, gewoon steeds zegge dat ie het aan moest laten, anders krijgt ie koude voetjes

succes :)

Deel Deze Pagina