O meiden, ben zo bang. Heb sinds 5 uur vanmorgen buikpijn. Niet echt hevig. Maar steeds zeurend. Meer aan de linkerkant. Ik ben nu 10 weken en 2 dagen zwanger. (Banner klopt niet) Ik heb al reeds 2 positieve echo's gehad met allebei de keren een kloppend hartje. De laatste keer zag de VK zelfs al beweging. Dat was met 9 weken. Ben zo bang dat het mis gaat. Hebben jullie ook wel is buikpijn... Ik lees via google dat het erbij hoort....maar..ik ben zo bang Help me please.
Heey meis Ik heb ook buikpijn gehad.. van die krampen dat het net lijkt of het niet goed zit.. Maar heb het nog steeds.. Elke ochtend als ik wakker wordt en soms overdag.. En bij mij leeft en groeit het erg goed daarbinnen Dus weet bijna wel zeker dat je geen zorgen hoeft te maken. En zeker als je geen bloed verliest. Liefs Sandra
Ik heb die pijn ook gehad hoor, hou er rekening mee dat je hele huishouding van binnen een donder krijgt. Je buik gaat groeien dus je gaat je banden ook voelen. Zelf heb ik het een keer zo erg gehad dat ik niet meer kon lopen, het hoort erbij hoor. Maak je maar geen zorgen
Hoi hoi, Ik heb ook last van buikpijn. Toevalig ook aan de linkerkant. Tijdens de 1ste zwangerschap had ik hier ook last van. Ik begrijp dat je hier van schik maar het hoort erbij. Je baarmoeder groeit en dat voelt net als ongi-krampen. Hopelijk ben je een beetje gerust gesteld door onze antwoorden. Het hoort er echt allemaal bij. Geniet van je zwangerschap! Groetjesss Jetje