Straks wil ik even naar de stad toe.. maar wat moet ik ukkie aan doen? Hij heeft nu een romper zonder mouw aan en een aan-1-stuk pakje en sokjes Is een shirt korte mouw&broekje beter? Of al een korte broek?
Het is hier best warm Zelf loop ik in lange broek (maar dat loop ik ook met 30graden ) en mouwloos shirt Dl in zomer jurkje zonder legging Hier in de buurt lopen veel mensen al in korte broek
er is mij altijd verteld dat je je kleine moet kleden zoals je jezelf kleed + 1x laag extra... maar als de kleine in een lakentje ligt geldt dat al als extra laag... Dus romper, broekje en truitje
Verschil zit hem in dat jij loopt en je baby niet. als je stilzit/ ligt heb je het minder snel warm. Ik zou hem een dun shirtje met lang mouw en een broekje met lange pijpen aantrekken. Over zn romper. Maar ik snap je twijfels hoor, ik ben een koukleum en projecteer dat snel op mijn dochter, terwijl mijn man het snel warm heeft. Hier vaak 'discussie' over wat ze nu aan moet. Zal fijn zijn als ze gaat praten.
Onze vent heeft een mouwloos rompertje aan en een korte broek met tshirt ook kirte mouw. Vind het echt warm dus lange mouwen zou ik sowieso niet doen.
Ik zou bij zo'n kleintje toch nog wel voor lange mouwen kiezen. Rompertje zonder mouw, shirt lange mouw, evt dunner lang broekje of kort broekje en lakentje. Vooral omdat hij toch ligt met zijn lijfje onder het dekentje zou ik daar misschien wel voor iets korts kiezen.
Ik denk ook kind afhankelijk. Maar hier hebben ze een trui aan en een lange broek. En buiten vinden we het maar wat koud
Zo'n uk zou ik ook nog lang spul aan doen...evt een wat dunner stofje. Maar hier is het verder al heel warm hoor..hier lopen ze met korte mouwen en korte broek en slippers
Zo warm is het toch nog niet? Als je nu al in een zomerjurkje of korte broek/shirt loopt vraag ik me af wat je van de zomer aan gaat doen. Het is net 20 graden! Hier hebben de meiden gewoon een jurkje met legging en bolero aan, lange mouwen dus. Een baby zou ik zeker gewoon een romper, broekje, sokjes en shirtje lange mouwen aandoen.
Het is hier aangenaam warm. En ik heb mijn baby een vrolijke romper met lange mouwen aangegeven, een (dun) tricot broekje daarover en sokjes. Dus een laagje minder dan normaal, maar wel lange mouwen.
Hier gewoon zo'n z8 pakje, die zijn niet zo dik van stof Daar onder een romper zonder mouwen en sokjes In de wagen ligt hij onder een lakentje
Hier romper shirt met korte mouwen en korte broek. Maar zijn binnen en hier warm binnen door de zon op de ramen. Als we zo naar buiten gaan beenwarmers en sokken aan en dan in de draagdoek. Zoon is 3 maand maar voelde erg warm aan met lange kleren
Heb m mouwloos romper,en zn pakje aan gelaten. Lakentje er over Maar haalde hem er net uit voor zn fles en hij was echt heel warm
Ik ben net even de stad in geweest met mijn dochtertje (3 mnd). Ze had een romper zonder mouw, shirtje lange mouw en lang broekje aan. Ze lag onder een lakentje en dekentje. Maar dat was echt te warm. Het is behoorlijk warm buiten vind ik en toen ik voelde was ze echt klam. Heb het dekentje en lakentje dan ook snel afgedaan.
Ik ben vandaag buiten geweest met mijn baby van 4 maanden en ze had een mouwloze romper, spijkerbroekje en dun shirtje met lange mouwtjes aan en sokjes. Van de week wordt het hier 26 graden en wil ik even met haar in het park zitten voor 2 uurtjes. Wat trek ik haar dan aan?
Ook wel beetje kindafhankelijk. ze zeggen altijd kijk naar jezelf +1 laag, maar dat hoef ik bij mijn dochtertje niet te doen (ook niet toen ze kleiner was). Die heeft het al heel snel heel erg warm, dus in de wintermaanden heb ik haar ook gewoon 1 laag over de armen laten dragen. dus romper korte mouw met lang shirt of een lange romper met een korte mouw shirt. En dan naar buiten een jas die bij het weer past, hier keuze uit 3 diktes. Het is nu wel behoorlijk warm, maar uk zit stil dus heb haar nu ook bedekte armpjes aan gedaan (lange mouw romper met kort shirt erop), volgens mij vind ze dat wel prima. Op de fiets had ze er een spijkerjasje overheen, want het was nog best wel een windje hier
Hier waren we naar het bos geweest en daar was het in de schaduw nog behoorlijk fris. Hier dus een mannetje met romper (met lange mouwen) een t-shirt met korte mouwen, een broek en sokken en een dun spijkerjasje (hij is al verkouden). Hij zat natuurlijk in de buggy.
vandaag nog lange (spijker) broek en shirt met lange mouwen en sokjes Geen jasje dat niet, volgende week word het warmer dus dan misschien wel een shortje aan En in de nacht kan het bij ons in de slaapkamer heel warm worden dus dan een zomer boxpakje/pyama
Mijn zoontje had vandaag een romper korte mouwen aan, shirtje lange mouw en kort broekje maar hij had het echt wel warm. Ik zou aan het nekje voelen, want het kan per kindje verschillen lees je wel!