Wat is leuk speelgoed voor dreumes van 1,5jaar

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Juffie26, 27 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    We hebben wel vanalles blokken, duplo, little people boerderij, houten puzzels, vormenstoof.
    Maar we wilde eens wat nieuws voor haar erbij kopen zodat ze een beetje kan afwisselen zeg maar, leg ik wat op zolder en wissel ik dat af om de zoveel tijd.
    Maar wat is nog leuk speelgoed voor deze leeftijd?
    Bedankt dames :)

2. stephanie86

stephanie86 Fanatiek lid

11 jun 2012
    1.140
    0
    36
    zuid holland
    mijn zoontje vind de autootjes van toet toet auto helemaal leuk en begint nu ook beetje met de garage van toet toet auto te spelen (hij is nu 13,5 maand

3. kwebbel17

kwebbel17 Niet meer actief

Mijn dochter is anderhalf en heeft veel speelgoed van Little People, een poppenhuis, poppen, een mini potje en fles, een eigen tafeltje en stoel, een tekenbord, een babylaptop, een plastic telefoon, een paar portemonnee's (een oude van mij), 2 tasjes, een oude gsm zonder batterij, een stoffen telefoon....... pff en vast nog meer haha

4. MommieD

MommieD Fanatiek lid

6 nov 2011
    1.496
    0
    0
    NULL
    020
    Kinderkeukenspulletjes, autootjes & garage idd, met name alle hulpdiensten zoals politie en ambulance zijn hier een hit.
    Verder boekjes met flapjes, muziekinstrumenten, boerderijdieren (hebben wij van duplo).

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

Poppenwagentje, loopauto, kralenspiraal zijn even dingen die me te binnen schieten die ik niet in jouw lijstje zie staan :)

6. Boefje2012

Boefje2012 Fanatiek lid

25 jan 2014
    1.006
    0
    36
    NULL
    NULL
    Klein balletje, (mini) keukentje. Maar ook verf en tekenen vindt ze leuk! Al is het maar 5 minuten haha

7. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Wij hebben pas een (Ikea)keukentje gekocht met pannetjes enzo. Is een groot succes!

8. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.049
    0
    0
    Met 1.5 zou ik vooral voor meer grove motoriek speelgoed gaan;
    een (opblaas) bal, een loopauto of wheelybug, een blokkenkar/ poppenwagen, eventueel een puky fietsje?

9. 2jees

2jees Niet meer actief

Duplo is hier al heel lang favoriet!! Ze begint nu echt te bouwen en poppetjes in bed te leggen enzo.

Pop vind ze ook leuk, rokje over het hoofd trekken enzo. Ze loopt nog niet dus de buggy heb ik weggelegd, ze wordt woest als die omkiept ;)

10. tuc

tuc Niet meer actief

Poppenwagen...of waar mijn zoontje op het moment helemaal wild van is: serviesje:D wij hebben het serviesje van nijntje..hij is nu 16 maanden en de hele dag kopjes thee aan het inschenken en maakt er dan zo'n shhhh geluidje bij haha.

11. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    De pukilino werd hier vanaf anderhalf het absoluut favoriete speelgoed. Ze rijdt de hele dag rond op haar fietsje.

Verder ook een zandbak en een glijbaan, maar dat is voor buiten en heeft wat meer plek nodig. Of zo'n tunnel van ikea, ook een toppertje.

12. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    De wheely bug staat op zolder keek ze niet naar om. Zal m morgen eens naar beneden halen.
    Poppenbedje lijkt me ook erg leuk voor haar. En houten theeservies ligt nog in haar kast was kraam cadeautje. Zitten veel kleine frutsels bij morgen eens kijken en kleine dingen eruit halen. In juni hebben we vakantie dan staat dagje ikea op de planning en kopen we tafeltje voor haar. Stoeltjes hebben we al.

13. Storm

Storm Niet meer actief

wasknijpers en een bak waar ze in en uit kunnen.
    zo'n soort knikkerbaan, maar dan met autootjes
    smart max vind mijn dochtertje heel leuk.
    autootjes
    kleuren/verfen/kleien
    dienblad en scheerschuim

Deel Deze Pagina