Het lijkt erop, dat de Vanessa die ik ken, wel degelijk de Vanessa is, die gezocht wordt. Ik heb contact met haar opgenomen met haar en zij geeft aan, zich niet veel te herinneren uit deze periode. TS heeft haar zelf ook een bericht gestuurd maar Vanessa zit niet te wachten op berichten van (in haar ogen) "vreemde mensen". Beetje jammer, maar ik kan er helaas ook niet veel aan veranderen.
Erg jammer, maar zij moet het gewoon zijn. Alleen jammer dat ze verder niet wil reageren. Maar Missy29 nogmaals heel erg bedankt voor je de moeite! Super lief van je!
Ow wat jammer zeg Natuurlijk is het de eigen keuze van Vanessa, maar zou toch leuk zijn als ze een keer kennis had willen maken.
@MamaVanGilani: Graag gedaan hoor meid! @ing49824: Tuurlijk is het haar eigen keuze, maar ik kan me niet voorstellen dat 1 bericht sturen naar TS kwaad zou kunnen.. Desnoods gewoon wat ze mij zelf wel heeft geschreven..
Inderdaad, zou ook zeggen dat het geen kwaad zou kunnen. Er zitten verder geen bijbedoelingen bij immers!
Ik vind het erg lief van je dat je dit voor je vriend heb gedaan. Jammer dat Vanessa verder geen contact wil maar je hebt het in ieder geval geprobeerd.
Maar misschien heeft het haar allemaal een beetje overvallen en komt zij hier in een later stadium nog op terug?!? Dat zou toch ook nog kunnen???
Kan zeker! Ik heb mn best gedaan en Missy29 ook, meer kan ik niet doen. Vond het erg jammer, had dit niet verwacht.