Zou iemand even kunnen kijken??

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Moosje25, 16 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Hallo meiden,

Even een vraag: Ik heb afgelopen zaterdag een posi ovutest gehad en de dag daarna een stijging van mn temp. Nu kreeg ik daarna weer een daling en vandaag was hij weer omhoog. Nu geeft FF nog steeds geen ei aan. Ik weet nu niet meer wat ik moet denken. Heeft iemand een idee?? Mn kaartje staat in mn onderschrift.
    Alvast bedankt.

2. Annie24

Annie24 Fanatiek lid

2 sep 2009
    2.035
    110
    63
    Zuid-Holland
    Er zijn 2 mogelijkheden denk ik:
    - voor/tijdens je eisprong vul jij in dat je slijm 'waterig' is. Hier moet je 'eggwhite' invullen, want in die periode lijkt het daar op (als het goed is)
    - mocht je dan nog geen kruis hebben kan het ook nog aan de uitslag van je ovutest liggen. Zoals je bij je vorige cyclus kan zien heb je toen 2x een posi ovutest ingevuld en nu maar 1x. (bij mijn kaartje zit daar in ieder geval het verschil in..)

Mocht dit allemaal niet meer helpen............dan ligt het misschien aan je temp daling en zal je misschien morgen wel een kruis hebben als je temp nog steeds hoger is dan tijdens je eisprong.

Succes!

3. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    Hoi annie, dank je wel voor je antwoord. Ik heb het veranderd en vandaag was mn temp toch ook hoger. maar nog steeds geen kruis. Ik heb zelf zaterdag echt gevoeld dat ik een eisprong had, maar ik denk dat FF mn kruis morgen op dag 20 gaat zetten. We zullen zien morgen.

4. Carina21

Carina21 Actief lid

8 sep 2009
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou zeggen dag 20 maar ben ook geen expert.
    FF gaf mijn Ovu ook te laat aan maar dat kwam omdat ik zelf een aantal dagen niet had getempt.

groetjes Carina

5. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    k denk ook dag 20 !
    x

6. Moosje25

Moosje25 Bekend lid

23 aug 2008
    539
    0
    0
    Omgeving Rotterdam
    vandaag was temp 36,6 en FF gaf nu toch eindelijk een ei aan. maar niet op dag 20 wat ik dacht maar op dag 17. das mooi want we hebben toen goed geklust dus nu maar afwachten.

Deel Deze Pagina