flashforward

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door blackbird, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    hei meiden!

Ik weet niet of jullie de serie flashforward kennen? het gaat er over dat alle mensen op aarde 2 min. een blackout krijgen en dan de toekomst (een half jaar later) te zien krijgen voor 2 min.

Ik heb echt al zooo vaak gedacht toen ik dat keek: Mmm lijkt me wel wat.. dan weet ik tenminste of ik dan zwanger ben! of niet.. kan ik me een beetje voorbereiden;)

ha ha naja ik vroeg me af of jullie ook wel eens zo iets denken!

2. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    Ja, ik heb de serie al helemaal gezien, maar helaas zijn ze in Amerika gestopt met het maken ervan...
    Ik herken je gevoel, zou ook zo graag even een blik in de toekomst willen werpen!
    Ik denk er regelmatig over na, ik ben in april jarig en wat lijkt het me geweldig om met een dikke, zwangere ;), buik te lopen!
    Zelfs met kleding kopen heb ik het, dit zou ik nog wel aankunnen als ik zwanger was, dit niet haha...
    Best erg maar zie op het moment ook overal zwangere meiden, mijn zus is net bevallen en mijn beste vriendin is zwanger dus kan er ook bijna niet omheen!

3. SterretjesMama

SterretjesMama Bekend lid

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Ken de serie niet! Maar denk heel vaak in de toekomst .. Met die en die gebeurtenis nog niet zwanger, rond de zomer nog geen dikke buik, verjaardagen nog geen kleintje die we vast kunnen houden enz.

Wat zou het fijn zijn om 2min. in een goeie ;) toekomst te mogen kijken!

Toch heb ik ook een keerzijde, want aangezien mijn zoontje plotseling is overleden .. Dat had ik liever niet een half jaar van te voren willen zien!

4. Pindakoek

Pindakoek Fanatiek lid

11 feb 2010
    3.502
    0
    36
    Almere
    Wat naar om te lezen dat je al zo lang bezig bent sterretjesmama en dat je zoontje plotseling overleden is :( Lijkt me echt zo erg!! :$ Veel sterkte en hoop dat je snel zwanger mag worden!

Ik volg de serie ook via internet en vind het wel leuk om naar te kijken :D Stukje tijdverdrijf haha. Het lijkt leuk om de toekomst te weten maar dat is het niet altijd. Droomde ooit toen ik 8 jaar was dat mijn hond een hele grote wond aan zijn buik had..ging toen huilend naar beneden toe de hond aaien. Met de hond was gelukkig niks aan de hand. De volgende ochtend aan mijn ouders mijn droom verteld: 'ach kind het is maar een droom' werd er verteld. 2 dagen later kwam ik in de ochtend naar beneden en toen lag onze hond daar..had een maagomkanteling gehad en was pas geopereerd..precies op dezelfde plek de wond als in mijn droom. Hij had nog maar een paar uur te leven en ik bleef die hele tijd bij hem....

5. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

@sterretjesmama: Ow wat erg! Ik weet niet goed wat ik daar verder op moet zeggen :( dikke knuffel in ieder geval!

Ik zou wle graag een blik in de toekomst willen werpen... inderdaad zien of we zwanger zijn of niet, of we kinderen hebben of niet...
    Maar soms is het maar beter de toekomst maar niet te weten.

6. SterretjesMama

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Wat raar Pinda! Soms kunnen dromen voorspellend zijn ..

Soms is het ook maar beter om de toekomst inderdaad niet te weten!

Dank jullie wel dames *knuffel*
    En hoop voor jullie ook snel op een posi test!

7. blackbird

blackbird Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.434
    48
    48
    nee de negatieve dingen hoef ik ook niet te zien idd.. maar of ik dan zwanger ben.. of ooit wordt zowiso zou ik wel willen weten.. helaas helaas..

nu maar weer de serie kijken.. begint over paar minutjes!:D

8. SterretjesMama

14 apr 2010
    775
    0
    0
    Heb nog nooit van de serie gehoord eigenlijk!

Maar een blikje in de toekomst, of we zwanger zijn en zo ja wanneer .. dat zou erg fijn zijn! Iedere maand weer die rot spanning ;)

Kijkse!

9. vogel

vogel Actief lid

23 okt 2009
    276
    0
    0
    Gelderland
    De serie is btw nu op Veronica bezig, zit hem te kijken en ondertussen een beetje de fora te lezen :)

Deel Deze Pagina