hallo dames.ik heb vanmorgen me bloed laten prikken op verzoek van me dokter en heb de uitslag gekregen en is negatief.ik snap er totaal niks van.een positieve test gehad dinsdag en voel me ook nog steeds zwanger al 1 week.en het kan mis gegaan zijn maar dan zou ik bloedverlies moeten hebben maar heb nog steeds niks geen enkel spoor ook geen vreselijke buikkrampen.ik voel dat ik gewoon zwanger ben maar ben onzeker.heeft iemand raad of tip of ook meegemaakt.ik weet niet wat ik moet doen.sorry voor me gezeur.dank je wel alvast voor antwoorden. xxxx
Ik denk dat je uitmoet gaan van de bloedtest.. en als je het niet vertrouwt terug gaan na de dokter. succes
Hi meid, wat ontzettend balen dat de uitslag negatief is. Ik heb zelf geen ervaring met bloedonderzoek, maar een bloedtest is wel het meest betrouwbaar. (uitgezonderd lab fouten etc) Ik wil je hoop niet de grond in boren, maar ondanks dat je je zwanger voelt zou ik er toch rekening mee houden dat het in een vroeg stadium mis is gegaan. Je hoeft niet gelijk een bloeding te krijgen bij een miskraam, dit kan nog wel enige tijd duren helaas. Wat het je zwanger voelen betreft...je lichaam/psyche kan je behoorlijk voor de gek houden, zelfs als je niet zwanger bent en dit weet ik uit eigen ervaring en er zijn hier heel veel meiden op het forum die hetzelfde hebben. Je wilt iets héél erg graag en dan let je op elk positief signaal dat je lichaam geeft dat op een zwangerschap wijst. Ik vind helemaal niet dat je zeurt..je reactie is heel erg logisch. Het kan natuurlijk dat er iets fout is gegaan met de bloedtest, maar die kans is niet heel erg groot. Ik hoop natuurlijk dat de testuitslag niet klopt, maar ik wil je toch aanraden er wel rekening mee te houden dat deze wel klopt. Hopelijk komt er snel duidelijkheid voor je meis, want deze onzekerheid is vreselijk...knuf!
Ik zou ook uitgaan van de bloedtest .. Hoe moeilijk dat ook is! Dat het mis is hoeft niet te betekenen dat er meteen bloedverlies is, dat kan ook nog wel een aantal weken duren. Hoop natuurlijk voor je dat het allemaal nog goed zit en de bloedtest niet klopt. Succes!
hallo dames bedankt voor jullie reacties.ik zal dan idd maar van de bloedtest afgaan en afwachten hoe het allemaal loopt.iedegeval bedankt dames. xxx