Zucht.. Wat kan het soms frusterend zijn, Ik ga weer van een lange cyclus uit. Ik zie geen positieve ovulatietest er tussen zitten, de enige waar ik over twijfelde was die van CD 18.
Ik durf haast met zekerheid te zeggen dat ik de afgelopen dagen geen positieve ovulatietest heb gehad. Begon eigenlijk mijn moed op te geven, Voelde of mijn dagen alleen bestonden uit ovulatietesten doen en door elke keer weer de teleurstelling en dat ze op waren.. Een paar dagen niet getest. Nu vandaag weer getest. Bovenste van vanmiddag en de onderste van vanavond. Het lijkt misschien niet zo op de foto maar de strepen van de onderste zijn echt even donker. (geen knaltesten zoals die van jullie) Ik ging weer testen omdat ik rekbaar slijm heb waar ik draadjes mee kan trekken, maar deze test laat mij wederom weer teleurstellen als ik die met jullie knallers vergelijk. Op een of andere manier lopen deze testen bij mij ook nooit helemaal door (onderkant van de test streep blijft altijd achter) hoelang ik het ook in de urine hou. Hierbij de foto .. (sorry de kwaliteit wordt er niet beter van door het uploaden)